yardım edın lutfenn çok acılll

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yardım edın lutfenn çok acılll
2 ay önce dokunmatık telefon aldım dun ekranı hıc bırsey yokken gttı parcasının bulunumu zor ve pahalıymıss bende sonuçta bı ogrencıyım yardım edın lutfenn
 

Nedved

Emekli Yönetici
Sizi anlıyorum ama , Midyat'a pirince gitme meselesine dönmüş.3-5 lira fazla verip düzgün birşey alın.Yapacak birşey yok.Bu telefonların servisi filan da yok.Aldığınız yere vermekten başka çare de yok.
 

zzorba

Üye
BENDE ÇİN MALI mt6235 Iphone war orjinal mi degil mi bide ? JAVA WAR OYUN YÜKLÜOM HERŞEY OLUO KAÇA SATARIM ?
 
Iyi günler siz telefonu aldığınız yere gütürdünüzmü çin malıda olsa eğer 2 ci el almadıysanız yeni aldıysanız garanti belgesi ve satış belgesi olması lazım onu götürüp gösterin ve anlatım
 

mbulur

Üye
Çin malı taklit bir telefonsa direk atın çöpe.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...