edqesad
Üye
Yardım edin lütfen bi türlü beceremedim :((
Arkadaşlar benim nokia 603'üm var. Ben telefonumu modem olarak kullanıp bilgisayarımdan internete girmek istiyorum fakan usb kablosuyla telefonu bağladığımda MTP Device yüklenemedi diyo, gerekçe olarakta Gerekli INF Bulunamadı diyo ve telefonu kabul etmiyo bi türlü bu sorunu aşamadım yardımcı olrsanız çok sevinirim. Ha bide benim pc XP acaba windows 7ye geçsem sorun düzelirmi. Yardım larınızı bekliyorum.
