Strify
Üye
Yardım edın laptop almak ıstıyorum
Selam kardeshler ben laptop almak ıstıyorum .. En begendıgım toshıba qosmıo x500-110mu yoxksa qosmıo x300 mu hangısı ıyı yoksa dıger marka secıyım?? Toshıba ıyımı yoksa guvensızmı?? Yenı cıkan sony vaıo-lar nasıl ?? Bılen varmı qosmıo serısının japonca olanı varmı ? Ben defalarla toshıba servıslerıne ugradım deyıshık ukelerde hepsınde chına-dı neden? Guvenılırmı yoksa degılmı? Ben ekranı buyuk oldugundan secdım qosmıo-nu .. Oyun dıshı ıyı laptopmu?? ındıden teshekkurler
