Yardım Edin Çalışamıyorum

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
Yardım Edin Çalışamıyorum
bu yıl lise sonum çalışmam şart bugüne kadar çalışmak için çok çabaladım ama bir türlü düzgün çalışanadım zannediyorumki çalıştığım konulardaki soruları çözemememden dolayı hemen pes ediyorum lütfen yardım edin bu arada eşit ağırlık öğrencisiyim
 
Tepkiler: .caner.
konsantre olmak için etrafında çok bişey olmasın duvara karşı çalış tüm dikkatini derse ver ve sen pes ediyorsun en son en sonuncuda pes etme birdaha pes ediceksin yine pes etme öyle öyle sorun çözülür belki bende anlıyamadım tam
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
yok yani örnek olarak matematikte bir konuyu çalışıyorum sonra sorulara geçiyorum 1tane çözüyorum ama sonra sorular çok zorlaşıyor çözemiyorum moralim bozuluyor
 
Tepkiler: .caner.

fk555897

Üye
Bir gününü ders çalışmaya bir gününü de soru çözmeye ada. Birkaç gün böyle yap. Bence işe yarayacak.
 

Mert

Üye
Yapamadığın soruları öğretmenlerine sormayı denedin mi?
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
aslında denicektim ama sorular çok olunca söyleyemedim
 
Tepkiler: .caner.
lise sonda çalışmak fayda etmez orta öyretimden başlayarak düzenli olarak çalışmanız lazımdı
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
bir yardım edin ya lütfen zor durumdayım
 

ali.clay

Üye
Bende geçen sene mezun oldum. Sınava hazırlanıyorum bu sene. Geçen sene çalışmaya başlamıştm senin gibi. Meslek lisesi çıkşlıym tabanım yok.
Benim bildiğim bişey varsa inatlaşacaksın sonuna kadar. Moral bozarsan herşey biter. Çalşkan arkadaşlar edin çok faydasını görürsün.
 
Tepkiler: coolasker54
bir yardım edin ya lütfen zor durumdayım
Tek çare sabır. Azmet başarırsın. Azimle s.. +1
 

Ccihat67

Üye
Bende son sınfım ve şuan stajdayım önümde test kitabı var ve 5 soru çözüyorum bırakıyorum sürekli böyleyim banada yardım edin
 

Valla bende de aynısı var o konuyu çalışıyorum sonra 2 soru çözüyorum gerisi gelmiyor kitabı fırlatıyorum
 
Tepkiler: .caner.
yok yani örnek olarak matematikte bir konuyu çalışıyorum sonra sorulara geçiyorum 1tane çözüyorum ama sonra sorular çok zorlaşıyor çözemiyorum moralim bozuluyor
ilk önce konu anlatımlı kitaptan bakarark yap sonra sonra kendin
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
bu sene baya zor geçicek benim için
 

mcnpl4

Üye
buyuk ihtimal calistigin kaynakta sikinti var. ayni duruma dusuo birakmistim cozmeyi sonradan baska kaynak buldum cozumlu ornekleri cozdum oyle oyle alistim. bizim dershanenin kaynaklari asiri zorluyodu kafa basmiyo saniyodum. basit basit sorularla basla sonra cozumlu orneklere gec iyice ugras son care cozume bakmak olsun yoksa kisa surede unutursun. ben tekrar giricem bu sene. gecen sene kotu gecti suan ikinci ogretimim saat olarak rahat ama baska sikintilar var normale gecmek icin denicem sansimi
 
Kardes valla ben yabanci dil oldugum icin bolum sikintisi cekmiycem.Ama daha iyisi icin cabaliyoruz.Ben ve birkac arkadasim dershaneye gitmiyoruz.Fakat okulda cok fazla efor sarf ediyoruz.Benim de meslek lisesi cikisli arkadasim vardi.1 sene sonra girdi sinava ve su an Eskisehir'de Turkce ogretmenligi okuyor