Yardım Edecek Kimse Varmı N8 Hakkında ???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

murat2010xx

Üye
    Konu Sahibi
Yardım Edecek Kimse Varmı N8 Hakkında ???
Arkadaslar benim N8 telefonum var daha 1 hafta önce aldım.bi msj gönderdim giden kutusuna kaydetti gönderemedi.yanlız ben bu mesajı silemiyorum ne silme seçenegi var nede baska bisey.bunu gönderilmiş kutusundan nasıl kaldırabılırım??yardımcı olan olmayan herkese sonsuz tesekkurler
 


celibar

celibar

Üye
taslaklara taşı seçeneği varsa taşıdıktan sonra silmeyi dene.
 

goldeneyes83

Üye
oturumlarım bölümüne gir ordan sil..
 
orhaan48

orhaan48

Üye
sen seçeneklerdenmi sil yapmak istıyorsun öle olmaz n 8 de mesjın üstünde elini tut ve bekle 1 yada 2 sanıe içinde sil çıkar
 

murat2010xx

Üye
    Konu Sahibi
evet cok tesekkurler anca oturumda sılebıldım üstüne basınca secenek cıkmıyo herkese tesekkurler arkadaslar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt