murat2010xx
Üye
Yardım Edecek Kimse Varmı N8 Hakkında ???
Arkadaslar benim N8 telefonum var daha 1 hafta önce aldım.bi msj gönderdim giden kutusuna kaydetti gönderemedi.yanlız ben bu mesajı silemiyorum ne silme seçenegi var nede baska bisey.bunu gönderilmiş kutusundan nasıl kaldırabılırım??yardımcı olan olmayan herkese sonsuz tesekkurler
