Yardım!!! çin malı n8 imei atma

Sponsorlu Bağlantılar

snowrosse

Üye
    Konu Sahibi
Yardım!!! çin malı n8 imei atma
bende bitane çin malı n8 var yasal uyarı diye bi mesaj geldi ve cihazınız kayıt dışıdır bir hafta sonra kapanacaktır diyo benim diğer telefonun imei si kayıtlı olduğu için n8 e de aynı imei yi atabilirmiyim atarsam bir sorun çıkarmı? Yardımınız için şimdi den teşekürler.
 


skymoon_891_

Üye
Maalesef atamazsın
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
almadan önce düşündeydin
 
Elmandra

Elmandra

Üye
Cihazı alırken soracaktın bunu,nerden aldığını bilmiyorum bana seyyardan aldım deme.Alalı ne kadar oldu daha önce imeisini kontrol etmedinmi?
 

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
755
Cevap
21
Görüntüleme
2K
PALA.


Üst Alt