Yardım:Cayma Bedelli Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yardım:Cayma Bedelli Hakkında
Merhaba bugun babamın hattına cayma bedelli yaptım
Tarifesi herkesle 60
Cayma Bedelli herkesle 60
ilk 3 ay ücretsiz diyor ilk üç ay tarifesinden dolayı 60 dakika yerine cayma bedelliden mi yüklenicek?
3. ay sonrasında 11.88tl ödeyerek konuşmaya devam edebilrsiniz diyor
60 dakika ücreti ödeyerek 120 dk mı konusacak
Ben anlamadım anlayan varsa anlatsın...
 
ilk üç ay ücretsiz konuşur. Sonra belirlenen tutarla konuşmaya devam eder. 120dk olmaz
 
herkesle paketlerinin artı 60 dk sı yoktur alo paketler 60+60 dır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...