[Yardım] Bu klavye programını bilen link verebilirmi ? :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
[Yardım] Bu klavye programını bilen link verebilirmi ? :(
[/URL][/IMG]
 
swype yöntemini kullanmazsan normal klavye olarak kullanabilirsin
 

ThreeDi

Üye
Hocam gösterdiği klavye fp2 klavyesi.Portlanmıyor diye biliyorum ben.Qt sorunu varmış.Fp2 lite ile gelcek 1.nesillere.
 
Şuan mobilim cihazını göremiyorum ama eğer 1. nesil ise ki sanırım öyle şuan için cihazınınızda kullanamazsınız 2. nesil bir cihazınız varsa fp2 sürümüne güncelleyip klavyeye sahip olabilirsiniz.
 

umur ada

Üye
bunu flashla nasıl yükleyecegiz ben anlayamadım da

cihaz fp1 ogrensemde yükleyemem zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...