<div class='quotetop'>(barabelli @ Jan 15 2006, 08:04 PM) [post=253090]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hehehe sen kotu kızsın ama 2 oldu bana yardım edıyorsun saol hehehe
[/b][/quote]
ühüh pat diyede söylenmez ki ya cok acık sözlüsün hem