Yardım Arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
Yardım Arkadaşlar
arkadaşlar ben mp3 ü wav a çeviriorm imTOO mpeg encoder la ama 19 saniyelik bişi hem çok büyük oluo hemde ses az çıkıor napcam yardım edin
 


hidayet

hidayet

Üye
sağ tarafta ayarları var oradan istediğin şekilde ayarla
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
istediğini yap yine yüksek oluo ve kalitesiz oluo yaw kafayı yicem çok acil lazım
 

perfectlover

Üye
MP3 sıkıştırılmış bir formattır. Doğal olarak wav formatına çevirirken açılır ve boyutu artar. Küçük boyutta olmasını istersen kalitesini yitirir. Bit değerini, ses frekansını azalttığın anda kalite düşer. Bunu cep telefonunda kullanacaksan bit değerini 8 veya 16 bit olarak değiştir. Mono'ya ayarla. Frekans tercihi sana kalmış. Ama bütün bunları yapsan bile ses yine az çıkar. Ses artırımını sağlamak için bir wave editor programında amplify (yükseltme) yapmalısın ama bu da istenmeyen gürültülere yol açar. Nero'nun veya NTI'nın wave editor programlarını kullanabilirsin bu iş için.
 
gknky

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeşim yaptım yine 30 sn lik bişi 1.26 mb olcak daha nasıl düşürebiliriz?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt