ersikare
Üye
yardım: 5230 bleuetooth ile pc suite bağlanma sorunu
arkadaşlar forumda aramama rağmen ben bulamadım. gözümden kaçtıysa da özür dilerim. benim problemim başlıkta da yazdığım gibi 5230 ile bluetooth kullanarak nokia pc suite programına bağlanamıyorum. 1-2 saniye aygıtı görüyor. bilgisayarda saatin yanındali pc suite yeşil oluyor ama hemen bağlantı kesildi diyor. tlf bluetooth alıcının dibinde duruyor neredeyse. pc suite yi açıp arattırınca tlf görüyor. seçip ileri diyorum. aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz diyor ama bağlantı adı çıkmıyor. bi yardım lütfen...


