Yarbay olmuşum...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yarbay olmuşum...
Okadar bekledim 1 kisi adıma konu acmamış . Neyse 2. rütbe atlayışımıda kendim kutluyorum Tebrikler hackless

 
Tepkiler: alaStar

FatoŞ

Üye
Tebriklerrrrrrrrrrrrrrr İsmailllll
 

iyavuzoz

Üye
Tebrikler artık bir ısmarlarsın heyiklis
 

serinaga

Üye
Kutlarım kardeş, darısı bize ...
 
    Konu Sahibi
terbikler heykılısım

Terbikler benim lafım tekessuller tohturum


- - - Eklendi - - -

Tebriklerrrrrrrrrrrrrrr İsmailllll

soalunnn efenim


- - - Eklendi - - -

nice rütbelere ismail tebrikler

Nice rutbelere diyecem ama bu aksam olan ayriliklara anlam veremedim biraz uzgunum. Bende ban atabiliim bazi sebeplerden dolayi


- - - Eklendi - - -

Tebrikler. :
Darısı başımıza.

İnsallah


- - - Eklendi - - -

Tebrikler artık bir ısmarlarsın heyiklis

terekkusler oyuvozoiyo


- - - Eklendi - - -

tebrikler nicerutbelere.

Saolun efenim


- - - Eklendi - - -

Kutlarım kardeş, darısı bize ...

Amin


- - - Eklendi - - -


Saolun


- - - Eklendi - - -

[ENGİN];5377534' Alıntı:

Saol abi tesekkurler
 

Haydar

Emekli Yönetici
tebrik ederim
 
Tebrikler

- - - Eklendi - - -

Tebrikler
 
Tebrikler kardeşim,imkan olsa açarız da daha mobilden kendi rütbe ve mesajlarımıza bakamıyoruz
 

ALBIEL

Üye
Hayırlı uğurlu olsun tebrikler
 
Mobil olduğum için göremiyorum kardeşim
Neyse.. Kutlayacak birşey buluruz elbet
Hayırlı uğurlu olsun, tebrikler
 

Emrgncy

Üye
Tebrikler ismail...

Nice Rütbelere..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...