Yarbay oLdum :)

ANIL

Admin
Tebrikler
 

marist

Üye
    Konu Sahibi
Yok bişey , yanlış anlama o ikonu seviyorum sadece.
 
Tekrar tebrik ederim güzel kardeşim paylaşımların ve katılımın daim olsun nice rütbelere inşallah.
 
Tepkiler: Joker

marist

Üye
    Konu Sahibi

Yok vallaha haberim bile yoktu googleden aradım bu hoşuma gitti

TeşekkürLer.
Tekrar tebrik ederim güzel kardeşim paylaşımların ve katılımın daim olsun nice rütbelere inşallah.

TeşekkürLer Abicim , beraber inşallah.


Teşekkür Ederim..
 
Tepkiler: x-scarface

marist

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim.