Yarbay oldum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emrgncy

Üye
Tebrikler...

Nice Rütbelere...
 
    Konu Sahibi
Saolasın hepimize
 
Tebrikler, nice rütbelere...
İstikamet: Albaylık...

Kaldıysa ben bir bira alayım
 
    Konu Sahibi
Tebrikler, nice rütbelere...
İstikamet: Albaylık...

Kaldıysa ben bir bira alayım

saolasın hepimize inşallah bi bu kadar daha yaparsam yarbay ım adama da getir dedim arabasında yokmuş çay var ama içen mi


- - - Eklendi - - -


siteye eklendi sandım biraz daha büyültüp yazılarını bende kullanırım Teşekkür Ederim abi
 

mmt1458

Üye
tebrikler artık bizde yavaş yavaş yükseliyoruz
 
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim inşallah nice rütbelere
 

ali_gfb_1907

tebrikler....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...