Yarbay oldum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tebrikler daha nice rütbelere inşallah
 
    Konu Sahibi
tebrikler.nice rütbelere
teşekkür ederim

Hayırlı olsun...
sağolasın

Hayırlı olsun kardeşim tebrikler
sağol haberci

teşekkürler

Hayırlı olsun ademcim
sağol kardeşim

teşekkürler

sağolasın

tebrikler hayırlı olsun
teşekkür ederim

teşekkür ederim

sağol

----------Eklendi @ 15:30:44 ---------- Yazıldı @ 15:28:33 ----------

tebrikler darısı benim başıma
olursun ya sende herşey zamanla

teşekkürler
sağol

Hayırlı olsun adem tebrikler. Isimleri yazıyor muyuz?
ve ismimizi de yazdık sağolasın

teşekkürler

Tebrikler daha nice rütbelere inşallah
sağol

teşekkürler

[QUOTE=" Tehlike ";4469927]Tebrikler [/QUOTE]
sağol
 
Tepkiler: SHS

nub

Üye
Tebrikler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...