Yaratıcı MSN nickleri ....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yaratıcı MSN nickleri ....
* Canım sıkıldı senden, nick değiştirdim emesenden

* Orada olduğunu biliyorum

* Düzeyli bir sohbete var msn?

* Polat Alemdar'ı haraca bağlayan nacizane kişilik

* Durumum çevrimiçi / Beynim meşgul / Ruhum hemen dönecek / Aklım dışarda / Elim telefonda / Kalbim çevrimdışı

* Msnevler

* Bill Gates'e uzanan eller kırılsın

* Zenci mahallesindeki solaryumcu

* Öküz gibi bakmakla tren durmazki!

* Paramız olmasada cebimizde, her kahvede masamız, her kavgada şeklimiz, her kızda bir resmimiz vardır

* Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor ?

* Errorla mücadele

* nescafe bile 3ü 1 arada ama ben hala yalnızım

* Sonunda şans bana da güldü ama ****le

* Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım

* Msn'den gelen adam

* Nickneyime

* Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık

* [ Ölsemde dik durmaz, sarhoştur mezar taşım... ]

* Baba beni okula gönder, devamsızlıktan kalıcam yoksa

* Here I am, what is your second wish?

* Acele işe, bende işicem şeytan karışamaz merak etme

* rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır

* Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları

* tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum

* LÜTFEN YERLERE TÜKÜRMEYİN TÜKÜRECEK ONCA SURAT VARKEN

* aşkından oldum amel beni seviyorsan muhtarın kahvesine gel....

* Aşk bir mesele gel sırtımı kesele.

* Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...

* \" Ílk görüşte aşka inanır mısın ? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim?\"

* Hiç düşmanım yok. - Çünkü kimseye iyelik yapmadım.

* Başarılı Adam karısının harcayabileceğinden fazla kazanandır. - Başarılı kadın ise böyle bir adam bulandır.

* Bir kadın, oğlunu aklı başında biri yapabilmek için 20 yıl uğraşır. - Bir başka kadın gelir, 20 dakikada aklını başından alır.

* alem alem olmadı ki bizde kral olalım

* nickini bile görmek istemiyorum messenger ini açmasan iyi edersin maillerim sana ağır mı geldi? ama seni engelledim afedersin))))

* Babama sordum.Kardeşimi leylekler getirmemiş onu internetten download etmişler

* tuz ekmek biber beni unutursan geber

* cok yaratıcıyımdır acayip sorun yaratırım

* ALFABEDE 28 HARFİN KALDIĞINI BİLİYORMUYDUNUZ NEDENMİ? ÇÜNKÜ 0 ŞİMDİ ASKER

* PAMUKTAN PRENSES Mİ OLUR,PRENSES DEDİĞİN TAŞ GİBİ OLUR

* KAPILMA RÜZGARIMA TOZ OLURSUN GEÇME YANIMDAN AŞIK OLURSUN


 
Annemler Daha iyisini yapana kadar en iyisi benm bende bi ara bunu kullanıodm 10 numara
 

tanso

Üye
* nescafe bile 3ü 1 arada ama ben hala yalnızım bu güzelmiş eline sağlık
 

looney

Üye
güzel nicklermiş
 

iremm

Üye


* Zenci mahallesindeki solaryumcu

* Öküz gibi bakmakla tren durmazki!

* Errorla mücadele

* Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları

* Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...

bunları tuttum güzelmiş paylaşım için tşkürler

 
Babama sordum.Kardeşimi leylekler getirmemiş onu internetten download etmişler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...