Yanlış saymadıysam bugün...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış saymadıysam bugün...
Forumun Haber Köşesi'ne tam tamına 88 haber konusu açmışım;sizce bugünkü performansım nasıl gençler
 

Hasan

Üye
88 konu açmişşın iyi de bence konuları rasgele seçmişşin göz bile gezdirmemişsindir
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
İtiraf ediyorum açtığım konulardaki haberlerin çoğunu okumuyorum,ama başlıklarına dikkat ederek titizlikle seçim yapıyorum.
 

Hasan

Üye
doğru tahmin etmişim 88 konu ne demek...

Aşağıda bi tane konu silinmiş merak ettim konunun adı neydi
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
O konu özellikle bana kasten açılmıştı,sağolsun minoo nickli yöneticimiz olaya acilen intikal etti.Konunun adı halen yazıyo zaten,"problemli üyeler".
 

Hasan

Üye
kim sana hakaret eder
 
88 haber süper başarı tabiki ama pek ilgi çekici gelmiyor haber okumak
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Çekemeyenler tabiki de,başka kim olabilir ki!
 

Hasan

Üye
ForeverAlone";4227078][COLOR="Black' Alıntı:
88 haber süper başarı tabiki ama pek ilgi çekici gelmiyor haber okumak [/COLOR]

Bir tanesine bile bakmadım ve izlemedim
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Demek ki haber okuma alışkanlığını henüz kazanamamışsın benim gibi.
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Bilmem,sırf bunu araştırmak için Konu Dışı'na bi anket açmak lazım.
 

Hasan

Üye
Anket nasıl açılıyo ben bilmiorum
 
Açında görelim haber okuyan kaç kişi varmış forumda

Kesin 1 kişi.O da bydexer sanırım ?
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Normal konu açarken ekranın sayfanın alt tarafında anket açmak için tik atma yeri var.

----------Eklendi @ 22:53:11 ---------- Yazıldı @ 22:52:39 ----------

ForeverAlone";4227159][FONT="Verdana' Alıntı:
Açında görelim haber okuyan kaç kişi varmış forumda

Kesin 1 kişi.O da bydexer sanırım ?


Ben bile açtığım haberlerin çoğunu okumuyorum ki
 
Benim işim kolay.Haftada 1 veya 2 tane mobil platform haberi çıkıyor.Onuda ilgim olduğu için okuyorum.Ama beni sinir eden şey altına yorum gelmemesi.Forumda kullanıcımı az yahu anlamıyorum.DHde saçma bir konunun bile altında 100lerce yorum var.
 

Hasan

Üye
ben ankete oy kullanmayı demiyorum
 

bydexer

Üye
    Konu Sahibi


DH apayrı bi dünya ya,o kendine özel bi platform.

Ayrıca anketimiz açılmıştır,değerli oylarınızı bizimle paylaşmaktan çekinmeyiniz.

Haber Köşesi'nde açılan konuları okuyo musunuz?
 
neden yorum yazsınlar ki gereken dosyalar ve anlatımlar mevcut alacağını alıp gidiyor vatandaş. anlatımları biraz kısıp sormalarını bekleyerek merak uyandırın bakın nasıl yüzlerce yorum geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...