Yandık biz O_o

Sponsorlu Bağlantılar

Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
Yandık biz O_o
Sınav var bu sene napacağız ya of.

Ankaraya kapak atsam süper olur ya :bilmm

Yada marmaris izmir taraflarına oda kabul.
 


Metin MF

Metin MF

Üye
ankara hacettepe - istanbul boğaziçi. bu ikisinden birini tutturacağım başka çaresi yok.
 
-Emre

-Emre

Üye
ankara hacettepe - istanbul boğaziçi. bu ikisinden birini tutturacağım başka çaresi yok.

Benim de hedef hacettepe :ehe inşallah iki yıl sonra giriyorum bu sene 11 oldk :D ama ben bu yazdan başladım calismaya boş durmak yok :d:
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
    Konu Sahibi
ankara hacettepe - istanbul boğaziçi. bu ikisinden birini tutturacağım başka çaresi yok.

Hangi bölümü istiyorsun?

Biraz yüksekten uçuyorsun gibi geldi sonra fena çakılmada.

Ben daha tam karar veremedim bölüme Hacettepe Hemşirelik Gazi Bilgisayar-inşaat bunun gibi Bölümler üniversiteler olabilir.


- - - Eklendi - - -



Benim de hedef hacettepe :ehe inşallah iki yıl sonra giriyorum bu sene 11 oldk :D ama ben bu yazdan başladım calismaya boş durmak yok :d:

Bende 11. sınıfta başladım çalışmaya.Anadolu lisesinde okuyordum.
9. sınıf Ort 56
10. sınıf Ort 58
11. Sınıf Ort 74

Seneyede açık liseye geçeceğim büyük ihtimal.
 


Üst Alt