Yandex'e geçtim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

Msnden birine yedirdim cs 1.6 wall diye. Dosya gönderildikten sonra çocuk " açıyorum" dedi o andan itibaren çevrimdışı Atayizler akşam sizdeyiz

büyük ihtimal sallıyorsun kardeşim çünkü o iş birden meydana gelmez & mümkün değil.. en fazla harddiskteki tüm resimleri belgeleri vb. bozan bir kod olabilir -ki onu ben bile yazarım- vede bu virüs yönetici izinleri gerektirir vs.. neyse ben 2 saat açıklamak istemiyorum vede açıklanmış bir yazıyı yapıştırıyorum buyur:


alıntı:
 
Tepkiler: HacKLess


Kardeşim öncelikle şunu diyeyim. Bu virüsleri bi yerden felan almadım bi yerden felanda kopyalamadım. 9 adet virüs var ve elazığdan bi arkadaşımla beraber yazdık (aslında o yazdı ben sadece ufak tefek şeylerine yardım ettim ) Tamamen kendisi yazdı. Ve yazdığı virüsleri az tehlikeliden çok tehlikeliye göre sıraladı. En zararsızı exploreri kapatıyordu en zararlısı pcdeki tüm sürücüleri baştan aşağı silip pcyi kullanılmaz hale getiriyordu. Ben orta tehlikeye kadar kendi pcmde denedim çalıştı + virtual boxta sanal pcden çalıştırdık ordada çalıştı. Bak ben sana önceki yorumlarımda dedim ben sallamam , kafadan atmam , lafı dolandırmam
 

iyavuzoz

Üye
H@ndl€r

- - - Eklendi - - -

beleş internet forevaar


- - - Eklendi - - -

ne gugulda ne yandexte bulamadım ya la
 
    Konu Sahibi

siz yazdıysanız olur, olmuştur madem ne diyim bu kodlar kullanılabiliyor fakat bu kodları içeren yazılımları çalıştıracak biriniz biraz saf veya ben gibi meraklı olması gerekiyor dediğim gibi o tarz bir program bende yazdım fakat kul hakkı olduğu için kimseye bulaştırmadım.. ayriyeten çalışan bir sistemin bulunduğu sürücüyü nasıl sıfırladığınızı merak ediyorum çünkü o kodları çalıştırmak için işletim sisteminin çalışıyor olması gerekli, kodlar çalışınca kendi bulunduğu sürücüyü silmesi gerekli, sürücüyü silerse işletim sistemininde silinip çalışmaması gerekli, işletim sistemi çalışmazsa kodlarında çalışmaması gerkli, kodlar çalışmazsa sürücününde silinmemesi gerekli.. madem hard-diski yaktığını biliyorsun kendi pc'nde nasıl denedin? madem hard disk yanıyor, virtual box ta ne yandı? hadi bunu açıkla bakiim
 
hahahahah Harddisk yakmayı başka siteden aldım ve hiç denemedim Bahsettiğim 9 tane virüse şimdiye kadar anlattıklarımın dışında olanlar Harddisk yakma vs bunlar o 9 un içinde değil
 
    Konu Sahibi

hahahahah Harddisk yakmayı başka siteden aldım ve hiç denemedim Bahsettiğim 9 tane virüse şimdiye kadar anlattıklarımın dışında olanlar Harddisk yakma vs bunlar o 9 un içinde değil

peki msn de ne attın? ayriyeten şunu açıklayabilirmisin:



kazık bir yerden sordum gibi geldi yada bana sanki kendinlede çelişiyorsun gibi bir his var içimde
 


peki msn de ne attın? ayriyeten şunu açıklayabilirmisin:



kazık bir yerden sordum gibi geldi yada bana sanki kendinlede çelişiyorsun gibi bir his var içimde

Tamam işte onun yazdığı virüs ayrı benim sana hddyi yakan dediğim kod ayrı. 9 tane virüsü sana daha yeni söylüyorum


- - - Eklendi - - -

msnden arkadaşım yaptığını attım


- - - Eklendi - - -

Beraber yazdıkta parantez içini okuduysan ona yardım ettim sayılır. Yazma işlemi açısından bakarsak o yazdı ama benden yardım istedi baya bi. Yani bazı onun görmediği şeyleri görüyordum oda ahan helal olsun sana be tarzından şey yapıyordu anla işte Ben olmasaydım belkide yazamayacaktı
 
    Konu Sahibi

sen böle diyince ben hep merak ediyorum ya onun görmediği neler vardıda görüyordun bu arada sen beyaz şapkalı değilmiydin
 


sen böle diyince ben hep merak ediyorum ya onun görmediği neler vardıda görüyordun bu arada sen beyaz şapkalı değilmiydin
Ya abartmaya gerek yok. Çocuk programla ilgili bi eksiği var kendisi bulamıyor bana söylüyor sonra dikkatinden kaçırdığı çok küçük bişey varmış meğer onu ben buluyorum. Yani bu herkese heryerde olan bişey. Odada kumandayı deli gib ararsında birisi sana bulur " ahan oturduğun yerde saf insan " der ya işte o tür şeyden bahsediyorum

Beyaz şapkalıyım ama karşımdakinin bana oyunda neler yaptığını biliyormusun Ben sadece kendimi savunmak için yaptım
 
Tepkiler: abandonware
    Konu Sahibi

bi çeşit intikam yani neyse konu bence fazlasıyla ve gereksiz yere uzadı, bitsin bence (sebep= ben devam ederim ama babam pc'yi sökecek ) .. bu arada söylediklerinden yola çıkarak diyorum ki: "hacker olmana daha çoook var kardeşim" hadi başka bir konuda başka bir şekilde görüşmek dileyiyle


- - - Eklendi - - -

 

iyavuzoz

Üye
:nolokıd

- - - Eklendi - - -

 
Yani okadar çok yol varki sanırım hacker felan olamam . Zaten amacım hacker olmak değil yazılımcılık felan. Neyse ya gardaşım konu kapana bencede
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...