Yandex'e geçtim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İyi yazmışsın güzel yazmışsında sana bir sorum olacak. Ben şakasına hackerım diyorum. Yani hacklediğim siteler vs vs var. Ve bunlarla hacker olunmayacağını herkes biliyor. O yüzden arkadaşlarım veya forumdaki bazı kişiler " adam hacker be " felan diyorlar. Yani o işlerle uğraşıyorum ya o yüzden hani Eğerki sen benim hackerlığımı ciddiye alarak konuşuyorsan zaten boşuna konuşuyosun Bukadar uzun yazmayada gerek yoktu + bazı kavramların tanımı tek bi şekilde olmaz. Sosyal Mühendislik tanımı doğru fakat başka boyut kazandığı yerlerde oluyor. Sosyal mühendislik hackerlığın içine giren birşey ve hackerlıkda kurnazık - zeka gerektiren birşey. Sen bi hackersın diyelim. Adamın face hesabını alman lazım. E şifreler vs vs kırılması imkansız. Nasıl alacaksın ? yok bu olmaz deyip bırakıcakmısın ? Hayır işte sosyal mühendisliği kullanacaksın. E bi dk şimdi sen sosyal mühendislik kullandın ? Nasıl olacak şimdi bu iş? Ozaman sen hacker değilsin ? Şimdi anladınmı beni Hackerlık demek herşey kod demek değildir. İşin içine bir sürü şey giriyor. bunu şöyle düşünebilirsin. Gerçek hayatta casus nasıldır? veya ajan diyelim. KEndine verilen görevi ne olursa olsun hangi yöntemle olursa olsun yapar . Hemfikirmiyiz ? evet İşte hackerda sanal ortamdaki hali. Sen o adama face hesabını al diyeceksin o adam hertürlü yöntemi kullanır ve kullandığı şeylerde doğal olarak hackerlık içine girer. Daha fazla tartışmaya gerek yok. Bi insana hacker demek için onun baya baya bi bilgisi olması lazım. Zaten dünyada sayılı kişiler. Ben ortalılkta hackerim diye dolaşıyorum ve şakasına dolaştığımı herkes anlıyor Sen resim seven birisindir sana arkadaşların " vay be bizim ressam geldi" derler. Veya aile içinde çayları sen hazırlarsın hemde güzel yaparsın ailen sana çay zamanı gelince " hadi çayçı getir bize 2 demli çay " derler Şimdi sen çaycımısın ? Hayır. Sadece o yönle ilgilendiğin/yeteneğin olduğu için sana öyle derler Benimde hiçbi ilgi alanım olmasaydı ismail diye çağırırlardı. Ama ilgi alanım buralar olduğu için " hacker gel la şu faceyi patlatabilirmisin" gibi tepkiler alıyorum (seni kastetmedim aynılarını arkadaşlarımda söylüyor. " zaten her denileni yapsaydım şuan yerim anneme babamın harşlığına bağlı olarak okulda zavallıca okumak olmazdı. Daha başka olurdu. Şuanda öğrenciyim , okuyorum , ilgi alanım android ,symbian, hackerlık, astronomi(uzay vs) bilim ,teknik, teknoloji ,bilgisayar , yazılım ,basketbol ,masa tenisi. Genelde ilgi alanım teknoloji , hackerlık vs olduğu için ve arkadaşlarım " naber la hacker " tarzında takılırlar. Veya sınıfta konu teknolojiden açılınca " hocam ismaile sorun" diyorlar. Aynı şekilde bi hoca masatenisinde herkese kafa tutunca " Hocam ahmet diye bi arkadaş var onla kapışsanıza adam şampiyon" diyoruz. Yani anlatmak istediğimi hala anlamadıysan artık bilmiyorum. Ben hiç biyerde kıvırtmam. Lafı dolandırmam. Alttan girip üstten çıkmam. Amacımda sert konuşmak değil anlatmak istediğimi doğru aktarmak. Senide aşağılamadım ki bana neden ****** ***** bildiğini felan yazdın anlamadım. Biliyorsan ne güzel. Zamanında bende o tip şeyleri öğrenmek istedim fakat öğrenemedim. Son zamanlarda hackerlıkla site çökertmekle felan ilgilendiğim için birazcık esprili olarak laf dokunduruyorum millete. Millet beni tersleyebilir sen ne biliyorsunki diye. Ama benim samimiyetimi , esprili söyleyişimi ve benim hackerlığın nedemek olup olmadığını bildikleri için(bunu konuşmalarımdan analiz edebiliyorlar , yani söylediğim cümlelerden zaten anlaşıılıyor) beni terslemiyolar tamam deyip geçiyolar. Sen neden bukadar takıldın anlamadım. Bukadar işte. Bu yazımada uzun cevap verme bence . Okumaktan sıkıldım yaw
 
Tepkiler: abandonware

iyavuzoz

Üye
yine okumadım
 
Tepkiler: Furkan Emekli ve HacKLess
Ayrıca şuanda beyaz şapkalı script kiddies grubunda oluyorum. Bunuda ekleyeyim...
 

iyavuzoz

Üye
[h=1]Script kiddie

Script kiddie, hacker olmamalarına rağmen internette tehlikeli kişilerdir. Script kiddieler lamerlar gibidir tek farkı lamerların aksine bir miktar bilgi sahibidirler. Bu kişiler çoğunlukla sistemlere ve kişilere saldırmaya, hasar vermeye ve ele geçirdikleri bilgileri kötü amaçla kullanmaya çalışırlar. Onlar için bir güvenlik sistemini delmek araç değil amaçtır. Hacker dünyasının anarşistleri olarak tanınırlar. Script kiddieler internette kolayca bulunabilen çeşitli hazır programları ve araçları kullanırlar. Başkaları tarafından yazılmış, bir şeyin nasıl yapılacağını adım adım anlatan dökümanları okur ve uygularlar. Kullandıkları programın nasıl çalıştığını bilmezler ve teknik dökümanlardan anlamazlar. Ellerindeki programları kullanarak olabildiğince fazla bilgisayara zarar vermeye çalışırlar. Aslında bunlardan bir tanesi de google da açık bulmayı başarmıştır.
[/h]


- - - Eklendi - - -

ctrl v
 



İşte tıpatıp bu yazıdaki benim. Fakat bi farkım var beyaz şapkalıyım...
 
    Konu Sahibi

bende okumaktan sıkıldım ülen ama nickine hackless koyacak kadar hackle işli dışlı bişi zannettim seni ben napiim senin dediklerinin aynısı bendede var okulda hacke filanda diyorlar (okulun wireless şifresini kırınca popülarite arttı ) neyse.. kısaca anlaşmış olduk şimdi ben uzun yazsam sende uzun yazacan sonra beninmde okumak için canım çıkacak sonra bende uzun yazcm.. diye gidecek bu iş en iyisi konu kapansın.. ama ben bilmiyordumki senin şakasına hacker olduğunu .. bu sırada sosyal mühendislik bir hackerlık dalı belki ama genel olarak hackerlıktan biraz kopuk, hacklemenin bir adımı gibi.. neyse akşam namazını kılmadım ben gidiyom


- - - Eklendi - - -

Ayrıca şuanda beyaz şapkalı script kiddies grubunda oluyorum. Bunuda ekleyeyim...

ben yazılım korsancılığı fakat kul hakkı olduğu için yapmıyorum
 
Hackerlıkla içli dışlıyım zaten. Ama hacker olmak için önümde uzun bir yol var. Ve hacker olmak zor bişi. Şuan için hacklediğim 2 devlet sitesi var ve bunu programla yaptım. Lamerliğe girmez ama. Neden? Çünkü lamer sadece prog kullanan ilkokullu , ne yaptığını bilmez insanlardır. Ben script kiddies olduğum için o programın o siteyi nasıl ele geçirdiğini hangi yöntemle hangi kodlarla yaptığını biliyorum.Sadece zamandan tasarruf için program kullanıyorum Zaten bütün hackerlar program kullanıyor manuele bağlarsan iş bitmez. Önemli olan kullandığın programın nasıl çalıştığını öğrenmek. Aynı okuldaki hocalar gibi. Hoca önce sorunun çözümünün mantığını öğretiyor sonra pratiğe geçiyor.
 
    Konu Sahibi

neyse ben kaçtım sonra görüşürüz eğer istersen basit bir spa*m programı yazzdım sana yollayayım
 
Tepkiler: HacKLess

ATA359

Üye
En iyisi google hayatta başkasına geçmeyin. Google'ın 14 yıllık altyapısı ile yandexin 1 yıllık veritabanı bir olmaz.
 
    Konu Sahibi

ben kullandım. Vasat desem nasıl olur ?


- - - Eklendi - - -

googleye maxicep hackless yaz. Bide yandexe yaz. Çıkan sonuçları karşılaştır. Yandexi çöpe atman gerektiğini anlayacaksın

o kadarda yapmayın ya


- - - Eklendi - - -

yandex nerden bilsin seni


- - - Eklendi - - -


farketmez yollayabilirsin Bende sana hdd yakma kodu yazdım istersen yollayayım Bye görüşürüz

hdd yakmayı napcan ya windows o kodun çalışmasını sağlayacak yolları tıkamıştır zaten tabi sistem güncelse..
 


o kadarda yapmayın ya


- - - Eklendi - - -

yandex nerden bilsin seni


- - - Eklendi - - -



hdd yakmayı napcan ya windows o kodun çalışmasını sağlayacak yolları tıkamıştır zaten tabi sistem güncelse..

google biliyo ama


- - - Eklendi - - -

Valla bilmiyorum artık Ayrıca neden tıkasınki ? Normal bir komut ? Virüs felan değil yani. Şunu yap diyor oda yapıyor ?
 
    Konu Sahibi


google biliyo ama


- - - Eklendi - - -

Valla bilmiyorum artık Ayrıca neden tıkasınki ? Normal bir komut ? Virüs felan değil yani. Şunu yap diyor oda yapıyor ?

kod normal fakat yürüttüğü işlem zararlı


- - - Eklendi - - -

zaten windows üzerinden bunları yapmana izin vermez bir bootable live cd lazım..
 


kod normal fakat yürüttüğü işlem zararlı


- - - Eklendi - - -

zaten windows üzerinden bunları yapmana izin vermez bir bootable live cd lazım..
Msnden birine yedirdim cs 1.6 wall diye. Dosya gönderildikten sonra çocuk " açıyorum" dedi o andan itibaren çevrimdışı Atayizler akşam sizdeyiz
 
Tepkiler: abandonware
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...