Yandex'e geçtim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bir söz okumuştum baya bi önce. "Kırılamayacak hiç bir sistem yoktur. Her sistemin bir açığı vardır" diye. Hackerlığın 1. kuralıymış. İşte sorun açığa girmekte değil o açığı bulmakta
 
    Konu Sahibi

Güzel mantık ama işe yaramaz anca bypass yaparak kendi şifreni veritabanına kaydedittirip manipule edersin ve kendi şifreni kabul eder ama oda çok imkansız hele hele facebookta tamamen imkansız

o kadar mühendis çalışıyor bi zahmet..
 


o kadar mühendis çalışıyor bi zahmet..
okadar mühendis çalışıyor diyorsunda, öyle dediğin sitelerde ne açıklar var görsen azın açık kalır. Düşün yani. Devlet sitesi kadar önemli bir site. okadar mühendis çalışıyor diyorsunuz , bi taratıosunuz sql. tak veritabanı , columsnlar , tabellar. Gülünesi bir durum
 

iyavuzoz

Üye

dediklerinden pek anlamıyorum fakat devletin işinin internet sitesi olduğunu düşünmüyorum devlet başka şeylerle uğraşmalıdır bence
 
    Konu Sahibi

onlar çakma mühendis hadi hackle bakam benim face'i madem o kadar açık var tabi hatasız kul açıksız veritabanı olmaz
 


onlar çakma mühendis hadi hackle bakam benim face'i madem o kadar açık var tabi hatasız kul açıksız veritabanı olmaz
Normalde bu muhabbet aramızda geçmeseydi emin ol hesabın bendeydi veysel gardaş Şimdi sırf bu muhabbet geçtiği için etrafına daha dikkat edeceksin. O yüzden şuan hesabını alamam . Sosyal mühendislikle alakalı
 
    Konu Sahibi

madem o kadar iddilaısın farklı bir ip ile yeni bir hesap aç ardından mesaj sayısını 20000 olarak değiştir ve gereksizlerde veysel oley diye konu aç bakalım
 


nasıl ne alaka.. kendin dedin hesabın bendeydi diye.. bende dedimki "madem o kadar hack biliyorsun göster bize.."
facebook hesabın için söyledim. Ayrıca bu yorumundan , sosyal mühendisliği bilmediğin anlaşılıyor. Eğerki ne olduğunu bilseydin hadi göster demezdin . Çünkü hesap alma kesin birşey değil. Çünkü SM
 
    Konu Sahibi

tamamda zaten bilmiyorum.. attığım pmlerdende seninde programlama bilmediğin kesin tabiki hesap almak kesin birşey değil fakat sen kendin kesin konuştun..


- - - Eklendi - - -

yoksa hesabın bendeydi dedin sonra kıvıttırıyorsun..

al buyur fake hesap açtım.. kır bakalım madem hackersın:

facebook: Ragıf Aras Azakaçan
 
Bak hala kır diyosun şimdi ağlıyacam ya Bak veysel gardaş hava atma gibi bi derdim yok ama Sosyal mühendisliği birazcık araştır ozaman anlarsın beni. Bana hesap veriyorsun kır diyorsun. Face hesap kırarken kodlarla veya programlarla yapamassın çünkü her an her saniye güncellenen güvenliği var facebookun. Bu her sitede geçerli heleki facebook gibi büyük kod açığı veya güvenlik açığı olması imkansız.Zaten facebookun kendi algoritması var senin md5ini bulmam çok sorun değil , onu decode etmem imkansız. Dediğim gibi facebookun kendi algoritması var. O yüzden sosyal mühendislikle alman gerek hesabı. Yani benim senle irtibata geçip sana laf dolambaçlığı yapmam lazım. Şimdi diyeceksinki ben birine neden şifremi söyleyeyim? İşte onların öyle yolları varki normalde biri sana soru soruyor cevabı veriyosun sonradan diyosunki ben ne yaptım ? Bukadar basit oyuna nasıl geldim ? diye. İşte bu basit ama akıl çelici işler sosyal mühendislik oluyor. Birazcıkta tahmin yeteneğin olacak. Kardeşimin facesini ve arkadaşımın facesini 5 dk içinde aldım. Bil bakalım arakdaşımın facesini nasıl aldım ? Ona soru sorsam bana neden söylesin? ama söylettirdim işte. Bazı taktikler var. Hacerlık demek coderlik değildir. İşin içinde çeşit çeşit kandırma türleri var. Face hesabı çalmada sosyal mühendisliğe giriyor.MEsela senle bu konuşmalar dönmeseydi ve ben senle faceden normal bir insan gibi konuşuyor olsaydım %80 ihtimalle senin face hesabını almıştım. Yine söylüyorum hava atmak için demiyorum. Ama şu sosyal mühendislik hakkında biraz bile bilgin olsa face hesabı almanın ne kadar kolay olduğunu görürdün O yüzden bana şuandan itibaren hala bile şu hesabı açtım hadi hackle diyorsan 3 ihitmal var:

1)ya anlattıklarımı anlamıyorsun
2)ya sosyal mühendisliği bilmiyorsun
3) yada bana şaka yapıyorsun


Sana tavsiyem şu hackerlık hakkında biraz bilgi sahibi ol araştır. Sosyal mühendisliğede bak. bişeyleri kavradıktan sonra benim nedemek istediğimi anlayacaksın Ben çok biliyorum demiyorum bende çok çok az biliyorum. Ama sorun şurda sen benim bildiğim bazı şeyleri bilmiyorsun ve bu yüzden senle anlaşamıyoruz Umarım anlamışsındır
 
Tepkiler: abandonware

iyavuzoz

Üye
okumadım

- - - Eklendi - - -

zaten okumama gerenk yok bana yazılmamış
 
Tepkiler: Furkan Emekli
    Konu Sahibi

o kadar kolay kırılamayacağını, normal veya acemi bir hackerin zaten kıramayacağını, md5in decode olamayacağını zaten bende sen kadar iyi biliyorum.. çünkü yazdığım yazılımlara zaten aktivasyon konusunda hem online önlem hem mail ile önlem hem encryptlama ile hemde md5 hash ile değik önlemleri bende alıyorum.. facebookta zaten binlerce "mühendis" çalışıyor, kırılamayacağı belli fakat biriyle konuşurken alttan girip üstten çıkıp laf lafı açıp onun ağzından şifresini alırsan veya denerek bulursan zaten bu hack olmaz (kardeşinin facebook'u hakkında dediğini tam olarak anlamadım ama..). ayrıca hacklemenin farklı bir kolunda bende çalıştım, tonlarca yazılıma keyg*en, patc*h vs yazdım, bende facebook ve mail hesaplarındaki parolaları deneyerek buldum fakat bunu hiçbir zaman yaptığım hackerlık "yazılım korsanlığı" bölümüne girsede hack olarak çokda fazla nitelendirmedim veya bununla övünüp hava atmadım.. hack ise senin dediğinden çok daha öte:


Ve senin bana attığın bir pm'ye göre sen programlama bile bilmiyorsun ve kendini acemi de olsa bir hacker olarak nitelendiriyorsun.. Tabi madem böyle böyle diyorsun sen bunları niye yazdım niye facebook ta hesap açtın diye sorarsan sen bana aynen şöyle demiştin:



böyle bir laftan sen ne anlarsın veya ne anlattın bilemem fakat benim anladığım kadarıyla hackleyebileceğini söyledin.. bende sana madem öyle maxicepte bir hesap aç onu hackle mesaj sayısını 20000 yap dedim "ne alaka" dedin, "ben facebook konusunda onu öyle demiştim" dedin.. senin hack yeteğini görmek (vede maxicep e göstermek) için özel olarak bir mail ve facebook hesabı aldım fakat onu hacklemek (veya hacklemeyi denemek) biryana dursun aynı kelimeleri paragrafta defalarca kullanarak bana kelime oyunlarıyla yok sosyal mühendis yok bilmem ne yok md5i bulurum ama decode edemem gibi şeyler yazmışsın (alıntıda kırmızı renkli olarak gösterdim).. e madem md5'ini bulabiliyorsun niye bulup bize göstermedin? Yada sosyal mühendislik adı üzerinde zaten "mühendislik"; hackle nasıl ilişkilendirdin? Hack türlerine girecek olursak:



buna rağmen sen haladaha hacker'ım diyorsan:

1) ya "script kiddie" gurubundasın
2) yada "lamer" grubundasın..

yada düzeltiyorum
"script kiddie" veya "lamer"ler bir hackerlık dalı; senin gibi "sosyal mühendis" değil.. ayrıca sosyal mühendislik nedir onuda tam olarak bilmiyorsun:



son olarak hala daha yeteneğini
(varsa) görmek isterim
 
Tepkiler: HacKLess
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...