Odysseus
Üye
Yakma Fonksiyonunu İptali
Sorun: Piyasada birçok ücretsiz ve kapsamlı yakma programı bulunuyor. Windows'un kendine ait yakma fonksiyonu hem daha yüzeysel olduğu için, hem de bazen karışıklıklara sebep olduğu için gereksiz, kaldırmak istiyorsunuz.
http://www.maxicep.com/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=3071
http://www.maxicep.com/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=3072
Çözüm: Kayıt defterini açtıktan ( Başlat / Çalıştır / regedit ) sonra, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer altında yeni bir DWORD değeri oluşturun. Adını "NoCDBurning" olarak belirlediğiniz bu değerin onaltılık değerini "1" yapın. Bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra Windows'un CD yakma fonksiyonu devre dışı kalacak ve karışıklığa sebep olmayacaktır.
http://www.maxicep.com/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=3071
http://www.maxicep.com/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=3072
Çözüm: Kayıt defterini açtıktan ( Başlat / Çalıştır / regedit ) sonra, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer altında yeni bir DWORD değeri oluşturun. Adını "NoCDBurning" olarak belirlediğiniz bu değerin onaltılık değerini "1" yapın. Bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra Windows'un CD yakma fonksiyonu devre dışı kalacak ve karışıklığa sebep olmayacaktır.


