Yakma Fonksiyonunu İptali

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Yakma Fonksiyonunu İptali
Sorun: Piyasada birçok ücretsiz ve kapsamlı yakma programı bulunuyor. Windows'un kendine ait yakma fonksiyonu hem daha yüzeysel olduğu için, hem de bazen karışıklıklara sebep olduğu için gereksiz, kaldırmak istiyorsunuz.

http://www.maxicep.com/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=3071
http://www.maxicep.com/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=3072

Çözüm: Kayıt defterini açtıktan ( Başlat / Çalıştır / regedit ) sonra, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer altında yeni bir DWORD değeri oluşturun. Adını "NoCDBurning" olarak belirlediğiniz bu değerin onaltılık değerini "1" yapın. Bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra Windows'un CD yakma fonksiyonu devre dışı kalacak ve karışıklığa sebep olmayacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan


Salihyet

Salihyet

Üye
yakma nedir ? :allalla:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
CD yazmak Salih'im. CD Burning.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
okumamıştım pardon :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt