Yahu şuna bir Düzen Getirin artık !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
giray38

giray38

Üye
    Konu Sahibi
Yahu şuna bir Düzen Getirin artık !
S60v5 CFW - Modifiye FW Bölümü


Uploaded with
Maxicep Cfw bölümü yardım konularıyla dolup taşmış durumda artık Modifiye Fw den çok yardım konusu görüyorüz ve gerçekten çok karmaşık bir durumda. Admin , Moderatör vs. kim Sorumluysa ricam şuna bir düzen getirsin artık. Konuları buraya mı taşırsınız yoksa hepsini siler misiniz (; bilmem
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan, emreilhans ve Silinen Üye 166392


Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
evet haklısın düzenleme şart
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Soru kısmını açsınlar bence :nono:
 
emreilhans

emreilhans

Üye
forum bence genel olarak çok karışık radikal bi değişiklik lazım arayüzünden içeriğine kadar . buda bi fikir :)
 

seyfo_enkaz

Üye
arayüz yeni değişti de konularla hiç mi hiç ilgilenmiyolar paylaşım güzel ama bomboş silinmesi gereken konular var çok eski tarihten kalmış başlıkları "konuyu silin" olarak değiştirilmiş bir çok konu var ama kimse bakmıyo :S
 
tug-rul

tug-rul

Üye
mesaj editlemeye gelince moderatörlerimiz maşallah anında siliyorlar ama konulara gelince kimsenin umrunda değil site yöneticiside sahip çıkmıyor foruma.
 
'Patron

'Patron

Üye
Arkadaşlar yönetıcılerın tek işleri burası değil gerçek hayatta da işleri olabilir.50 tane kolları da yok hani. ellerınden gelenı yaptıklarına emınım. gözden kaçan konular olabılır.

giray açtığın konu guzel. ama diğer yorum yazan arkadaşlar moderatorlere suç atmak yerıne. okonuyu destek yerıne oraya açanlarda suç aramak daha mantıklı değilmi.?
 
giray38

giray38

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yönetıcılerın tek işleri burası değil gerçek hayatta da işleri olabilir.50 tane kolları da yok hani. ellerınden gelenı yaptıklarına emınım. gözden kaçan konular olabılır.

giray açtığın konu guzel. ama diğer yorum yazan arkadaşlar moderatorlere suç atmak yerıne. okonuyu destek yerıne oraya açanlarda suç aramak daha mantıklı değilmi.?
Kardeşim söylüyoruz adam tartışmaya giriyor hemen :off: :ehe
 

seyfo_enkaz

Üye
la arkadaş açanlara açtıktan sonramı kızacaz ne güzel mantığın var senin öyle adamlar konuyu açmış biz gitcez bunu açma mı diyecez nedir yani :off::off: ayrıca moderatörler paylaşım yapıyolar ve ayrıca ilgilenmiyeceklerse neden moderatörlük yapıyolar bu konuyu hiç bi tanesi görmedi mi bi cevap yazmak çok zamanlarını almazdı heralde bencede yeterince ilgilenmiyorlar :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt