Yahoo'nun japonyada ki genel merkezi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Yahoo'nun japonyada ki genel merkezi







































 
  • Beğen
Tepkiler: ultraslan_1980


Laz¥

Laz¥

Üye
Vay be güzelmiş Teşekkürler Salih
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Bu merkezde ne yapılıyor gerçekten merak ettim , yani ben server larla dolu bir yer bekliyodum cafe gibi bir yer çıktı:ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
en çok bu ilgimi çekiyor :ehe

 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hımm ne güzel bir yer
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Google'ın merkez binası daha muhteşem. Çalışanlar evcil hayvanlarını işe götürebiliyor, dinlenmek istediklerinde özel yapılan bölümlerde uyuyabiliyorlar. Burası Anıl'ın dediği gibi daha çok kafeye benzemiş :ehe

Bu arada Salih o dolaplar benim de ilgimi çekti hani :naughty:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Dehşet birşey, burda 24 saat çalışırım:)
bu arada e dolap nedense benimde dikkatimi çekti:)
 
catalfleg

catalfleg

Üye
0ha ya :D alışverış ve dınlenme tesisi qbi olmuş xDxD abartılı bir benzetme :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt