Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yahoo'nun japonyada ki genel merkezi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet
Üye
Konu Sahibi
Yahoo'nun japonyada ki genel merkezi
Laz¥
Üye
Vay be güzelmiş Teşekkürler Salih
anl_tr
Emekli Yönetici
Bu merkezde ne yapılıyor gerçekten merak ettim , yani ben server larla dolu bir yer bekliyodum cafe gibi bir yer çıktı
Salihyet
Üye
Konu Sahibi
en çok bu ilgimi çekiyor
-YARINIYOK-
Üye
hımm ne güzel bir yer
Odysseus
Üye
Google'ın merkez binası daha muhteşem. Çalışanlar evcil hayvanlarını işe götürebiliyor, dinlenmek istediklerinde özel yapılan bölümlerde uyuyabiliyorlar. Burası Anıl'ın dediği gibi daha çok kafeye benzemiş
Bu arada Salih o dolaplar benim de ilgimi çekti hani
Catty
Emekli Yönetici
Dehşet birşey, burda 24 saat çalışırım
bu arada e dolap nedense benimde dikkatimi çekti
catalfleg
Üye
0ha ya alışverış ve dınlenme tesisi qbi olmuş xDxD abartılı bir benzetme