ya yine benim msjlarım gitti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
ya yine benim msjlarım gitti
ya arkadaşlar ben bu bakım günlerini hiç sevmemeye başladım yine msjlarım gitti yaa :( yani ne biliyim bazıları ilgnç msjlardı aynılarını yazmamaki şimdi ama neyse ben bu bakımlar saesinde bin başı olamıcam zaten ehehehe :ehe nese konu rütbe dğilde msjlar gidbilir diye uyarı yaparsanız bidaha bizde msj yazmayız böyle günlerde;)
 


depresif

Üye
haklısın kardeş güzel bi konuya değindin dün açtığım bi konu vardı iki saattir onu arıyorum bende kendimde mi problem diye kafa yoruyordum :ehe
 
Ozan

Ozan

Admin
Arkadaşlar çok olumsuz bir hava var bu aralar server tarafında, donanımsal sorunlardan yedeklenme ve geri yükleme sorunlarına kadar. Server imiz güzel ancak daha oturtamadık sadece kurup bırakmak değil güncelleme ve güvenlik yazılımları ile de urasmamız gerekiyor malum Ancak bugun gün içinde sunucu da kalıcı olarak birdaha açılmamak üzere problemler giderilmiş olacaktır.

Özür dileriz
 

depresif

Üye
estafurullah
her geçiş sancılıdır inşallah hayırlı olur yeni server
 
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
estafurullah
her geçiş sancılıdır inşallah hayırlı olur yeni server

katılıyıorum bu arada biz site açsak diyelimki bizede serverda yer verrmisin nega :D
bide rica edicem şu html i kapat msj düzenlemelerde çok işkence oluyo yaaa
 

Negative

V.I.P Üye
O dediğinizi anladım, url leri farklı bir sekilde gösterticez öyle çözücez onu.

/Negative
 

DefectoR

Üye
Kardeş sizlere daha iyi bir maxicep sunabilmek için bizde burda elimizden geleni yapıyoruz üç beş aksaklık elbette ki olacak kolay değil bu kadar büyük ebattaki dataları başka bi servere taşımak ve işleyişini sağlamak, bu kadarını hor görmeyin bize :) hepsi sizler için ;) hiç olmazsa eskisi gibi maxi onun bunun serverinde değil kendi serverinde bunu düşünürsek az biraz aksaklığın sorun yaratacağını sanmıyorum...
 
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
murat abi sen baya resmi konuşmaya başlamışın :D
 
mservank

mservank

Üye
demek sorun sadece sizde değilmiş benim de mesajlarım gitti kafamı yicektim acaba yazmdadım mı bişi ruh hastası mı oldık ne dedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt