prince of hell
Üye
ya yine benim msjlarım gitti
ya arkadaşlar ben bu bakım günlerini hiç sevmemeye başladım yine msjlarım gitti yaa
yani ne biliyim bazıları ilgnç msjlardı aynılarını yazmamaki şimdi ama neyse ben bu bakımlar saesinde bin başı olamıcam zaten ehehehe
nese konu rütbe dğilde msjlar gidbilir diye uyarı yaparsanız bidaha bizde msj yazmayız böyle günlerde
yani ne biliyim bazıları ilgnç msjlardı aynılarını yazmamaki şimdi ama neyse ben bu bakımlar saesinde bin başı olamıcam zaten ehehehe
nese konu rütbe dğilde msjlar gidbilir diye uyarı yaparsanız bidaha bizde msj yazmayız böyle günlerde

hepsi sizler için 