ya lütfen bir yardım edin !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ya lütfen bir yardım edin !!!
arkadaşlar iphone sürümünü yükselttim (4.01) jailbreak yaptım installousu yükledim oyunlarım çalışıyor ama ses gelmiyor oyunlardan ne yapabilirim ???
 
bendede oyle bir sorun var iphone a tomtom france indiriyorum calisiyor ama telefonu kapatip actiktan sonra calismiyor sadece tomtom icin degil butun applicationlarda bu problem var
 
    Konu Sahibi
ben biraz araştırdım baktım oyundayken ses tuşlarını açıp kapadım düzeldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...