Razzers
Üye
Ya İnandığımız Şey Yanlış İse.. :S
Çoğu zaman aklıma takılıyor. Allaha inanıyorum, müslümanım ama ya bu yanlış ise yani hristiyanlık doğruysa o zaman nolucak..
bunu düşünmek bile yanlış ama sonuçta hiç birimize dinimizi seçme şansı verilmiyor. anne babamızın dini ne ise bizde ona inanıyoruz. yani ailem hristiyan olsaydı bana hristiyanlık doğru gelecekti..
kafam çok karışık
Çoğu zaman aklıma takılıyor. Allaha inanıyorum, müslümanım ama ya bu yanlış ise yani hristiyanlık doğruysa o zaman nolucak..
bunu düşünmek bile yanlış ama sonuçta hiç birimize dinimizi seçme şansı verilmiyor. anne babamızın dini ne ise bizde ona inanıyoruz. yani ailem hristiyan olsaydı bana hristiyanlık doğru gelecekti..
kafam çok karışık

Hristiyanların gözünden bakarsak o zaman da bize karşı adaletsizlik olmuş oluyor..
Ama bak demişsinki " annem babam müslüman diye bende müslümanım" . Eğer gerçekten böyleysen durumun pek iyi diyemem. Çünkü bişeye inanıyosun ama neden inanıyosun , neye inanıyosun tanımlamamışsın. Allah'a Allahın rızası için inanman lazım , Allah rızası için yapman lazım yapacaklarını. Annen baban diyo diyeyse ben sana hiç kuşkulanmadan söylüyorum , yapma . Yapmadan kastım salla gitsin demiyorum , aklına ne takılıyorsa baban yap diye yapıyosan onları yapma. git araştır ben bunu neden yapıyorum diye sonra zaten yapacaksın emin ol 
