OttomaN TigeR
Üye
-
Konu Sahibi
-
Saygıdeğer ve yardım sever abimiz için ne düşünüyorsunuz?
Şahsi olarak bilmiyorum ama yorumlarından bayağı ağırbaşlı,sakin birisi olduğunu sezdim
Estagfirullah adım engin ama o kadar engin bilgim yok bildigim kadarını söylerim ve susarımSymbian hakkında adı gibi engin bilgisi var yardımlarını esirgemez biri symbian hakkında yardım konusu açmışsa mesela bakıyorum son mesajı gönderen engin yazıyor tamam engin abi yorum atmış halletmiştir diyorum girmiyorum bileonun dışında eğlenceli bir abimiz yeri gelince komik olabiliyor ama bu tarz konularda genelde ciddi
Adamın ham maddesi ...
[ENGİN];5454651' Alıntı:
ah Gökçen ahh
teşekkürler kardeşlik topragım benimadi gibi gonlu de yadimlaşma konusunda en gin denizler gibi. Bir yardim konusu varsa bildigini esirgemez hızır gibi yetişir. Tartişmalari sevmez. Bir de hemşerim olunca daha bir sevdim kendisini
İyi ki varsın ve iyi ki bizimlesin kardeşlik
yazdığın mesaja kızmaktan kastım başka bir sebebi var[ENGİN];5454676' Alıntı:teşekkürler NUR hangi konular mesela?
- - - Eklendi - - -
teşekkürler kardeşlik topragım benim
[ENGİN];5454667' Alıntı:
deme öyle şımardım ve adını unuttum:
beklerim kardeşim
yazdığın mesaja kızmaktan kastım başka bir sebebi var[ symbian filan da değil ]
pm atar söylerim
Bana değil Ali Kemal' e o smiley
Yılların diablos unun adı unutulur mu yahu?
Adım Ali ...
Abla engin abi o senin kızdığın simgeyi yaptı?
gönderdim[ENGİN];5454700' Alıntı:
beklerim kardeşim
yaşlılık işte Ali kardeşim ne yapalım idare et artık
Yılların diablos unun adı unutulur mu yahu?
Adım Ali ...
Abla engin abi o senin kızdığın simgeyi yaptı?yaşlılık işte Ali kardeşim ne yapalım
sagolasın kardeşim düşüncelerin için iyiki varsınız hepinizForumda tanıdığım ve samimi bulduğum ilk insanlardan Engin abimHiçbir konuda kimseyle ne takıştığı ne bir kalp kırdığını görmedim,duymadım,bilmeyene anlatır anlamıyorsa sabırla tekrar tekrar anlatır,neşelidir,çok iyidir,şimdi bir de N9 u var çok çok daha iyi oldu Yüreği tertemiz
güzel abim benim iyi ki varsın ve ben de iyiki seni ve sizleri tanıdım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?