Ya Engin Abimiz! :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ya Engin Abimiz! :)
Saygıdeğer ve yardım sever abimiz için ne düşünüyorsunuz?
 
Tepkiler: Amaru Shady
Şahsi olarak bilmiyorum ama yorumlarından bayağı ağırbaşlı,sakin birisi olduğunu sezdim
 
Symbian hakkında adı gibi engin bilgisi var yardımlarını esirgemez biri symbian hakkında yardım konusu açmışsa mesela bakıyorum son mesajı gönderen engin yazıyor tamam engin abi yorum atmış halletmiştir diyorum girmiyorum bile onun dışında eğlenceli bir abimiz yeri gelince komik olabiliyor ama bu tarz konularda genelde ciddi
 

DiaBLoS

Admin
Adamın ham maddesi ...
 

[ENGİN]

Üye
Estagfirullah adım engin ama o kadar engin bilgim yok bildigim kadarını söylerim ve susarım yorumun için teşekkürler kardeşim
 

Tuba

Üye
hiç tanımıyorum




































Şaka
İyidir Engin düzgün yorumlar yapar arada bazı konularda bazı yorumlarına kızmıyor değilim ama
bu smileyi yapmayı çok sever
Symbian bölümünde aktif ve yardımseverdir
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
adi gibi gonlu de yadimlaşma konusunda en gin denizler gibi. Bir yardim konusu varsa bildigini esirgemez hızır gibi yetişir. Tartişmalari sevmez. Bir de hemşerim olunca daha bir sevdim kendisini
İyi ki varsın ve iyi ki bizimlesin kardeşlik
 

[ENGİN]

Üye
teşekkürler NUR hangi konular mesela?

- - - Eklendi - - -

teşekkürler kardeşlik topragım benim
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
[ENGİN];5454676' Alıntı:
teşekkürler NUR hangi konular mesela?

- - - Eklendi - - -

teşekkürler kardeşlik topragım benim
yazdığın mesaja kızmaktan kastım başka bir sebebi var [ symbian filan da değil ]
pm atar söylerim
 

DiaBLoS

Admin
[ENGİN];5454667' Alıntı:


deme öyle şımardım ve adını unuttum :

Yılların diablos unun adı unutulur mu yahu?
Adım Ali ...

Abla engin abi o senin kızdığın simgeyi yaptı?

 
Tepkiler: Tuba

DiaBLoS

Admin
He tamam şimdi göründü .
 
Tepkiler: Tuba

[ENGİN]

Üye


Yılların diablos unun adı unutulur mu yahu?
Adım Ali ...



















Abla engin abi o senin kızdığın simgeyi yaptı? yaşlılık işte Ali kardeşim ne yapalım

yaşlılık işte Ali kardeşim ne yapalım idare et artık
 
Tepkiler: Tuba

DiaBLoS

Admin
Engin abi estağfurullah ...
Olur böyle şeyler .
 
Tepkiler: Tuba

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Forumda tanıdığım ve samimi bulduğum ilk insanlardan Engin abim Hiçbir konuda kimseyle ne takıştığı ne bir kalp kırdığını görmedim,duymadım,bilmeyene anlatır anlamıyorsa sabırla tekrar tekrar anlatır,neşelidir,çok iyidir,şimdi bir de N9 u var çok çok daha iyi oldu Yüreği tertemiz güzel abim benim iyi ki varsın ve ben de iyiki seni ve sizleri tanıdım
 
Tepkiler: Tuba

[ENGİN]

Üye
sagolasın kardeşim düşüncelerin için iyiki varsınız hepiniz
 
Tepkiler: MrCommanDTr
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...