ya bişey dicem garanti konusunda

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
ya bişey dicem garanti konusunda
slm arkadaslar bende 5800 var ya daha garantisi var baya garantisi bitmeden 2 ay önce ben bunu göndersem kasa ön arka kapak tuş takımı nı degiştirn desem kırık yok sadece boya akması hafif kılcal cızikler var diyelim ki (şuan yokda ilerde olur buyuk ıhtımal) zevkten yani degiştirin desem ücretsiz degiştirirlermi cıhaz k.v.k lıdır
 


s_uzun

s_uzun

Üye
bazen ücretsiz değiştiriyolar bazen değiştirmiyolar en iyisi gidip şansını denemek
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
Geçen genpaya kayıtlı N97 kasa değişimini sordum.Garanti dışı dedi ve de üstüne 150 TL değişim ücreti.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
kasayı niye degiştirdiine baglı boya atmasıfalan ıse sorun olmaz ama dimi kırık cıkık varsa o baska
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt