zappinger
Üye
3oo tl ye aldığın android kaliteli mi peki sorarım
Kaliteli veya degil gidip damacana plastigi c5 5800 yerine onu satiyolar kullanicida memnun kaliyo
ben symbian demedim dikkat edersen
Ne demek istedigini soyle ozaman o fiyata ip4s var demi
wp alırdım ama android olmasaydı bu kadar rekabet olmazdı ve wp olan teller bu kadar gelişmezdi diye düşünüyorum. rekabet iyidir
300 tl ye android var o fiyata bana wp,ios onerde aliyim
n8 aldığımda 1400liraydı, 400-500 liralık bir android cihazın açtığı oyunları veya uygulamaları n8 açtı mı şimdye kadar?
Galaxy Ace daha temple run tarzı oyunlarda, hatta facebookta, menüde bile takılabiliyorken millet neler neler yazmış
Gören de ace alınca S2 S3 lere gerek kalmıyor sanacakKullanmasam yutardım
Android olmasa da Symbian kullanırdım, şuan Galaxy S im de var ama halen C6-01 i kullanmaya devam ediyorum. Vaktinde Symbian ı kullanabilmiş olanlar rahatlık sağladığı şeyleri bilir. Alışmışım şuan Galaxy S JB ile bile ihtiyaçlarıma tam ilaç olamıyor. Dün 300 mb lık rar dosyasını açmaya çalışırken kanser olacaktım. 45 dkda açamadı sinirden kapattım. Elimdeki Galaxy mini falan olsa duman tütene kadar beklerdik herhalde :S
Benim kullanım şeklime uymuyor uyamıyor bu sistem. Uyana kadar da iyi veya kötü s60 ı bile kullanmaya devam edebilirim. ios u çok kullanmamış olsam da (ki yine de baya kurcalamışlığım vardır) onun da bana hitap etmediğini biliyorum. Wp yi kullanmadım ama işimi görecek mi bilemiyorum.
Herkes kullanım şekline göre tercih etmeli. Millet kullanım şeklini telefona göre belirler olmuş artık.
Kullanamıyorsan ne yapalımGalaxy Ace daha temple run tarzı oyunlarda, hatta facebookta, menüde bile takılabiliyorken millet neler neler yazmış
Gören de ace alınca S2 S3 lere gerek kalmıyor sanacakKullanmasam yutardım
Android olmasa da Symbian kullanırdım, şuan Galaxy S im de var ama halen C6-01 i kullanmaya devam ediyorum. Vaktinde Symbian ı kullanabilmiş olanlar rahatlık sağladığı şeyleri bilir. Alışmışım şuan Galaxy S JB ile bile ihtiyaçlarıma tam ilaç olamıyor. Dün 300 mb lık rar dosyasını açmaya çalışırken kanser olacaktım. 45 dkda açamadı sinirden kapattım. Elimdeki Galaxy mini falan olsa duman tütene kadar beklerdik herhalde :S
Benim kullanım şeklime uymuyor uyamıyor bu sistem. Uyana kadar da iyi veya kötü s60 ı bile kullanmaya devam edebilirim. ios u çok kullanmamış olsam da (ki yine de baya kurcalamışlığım vardır) onun da bana hitap etmediğini biliyorum. Wp yi kullanmadım ama işimi görecek mi bilemiyorum.
Herkes kullanım şekline göre tercih etmeli. Millet kullanım şeklini telefona göre belirler olmuş artık.
s i bana gönder
Kullanamıyorsan ne yapalımo kadar anlatımda yaptık.rar dosyalarını açmak icin es file manager kullan.
:
sen bi ara çanakkale ye gelsene senin telefonu adam edeyim bi
Root explorerla denedim ve bıraktım ne hali varsa görsün dedim
Ali kullanamıyorsun diyorsun da root explorerda arka plaba atıp tekrar açıyorum taa ana dizinde buluyorum. Ayarlarda geliştiricide arkaya atıyorum geri dönünce wifi de buluyorumtarayıcıda sayfa yüklenirken bırakıyorum geri dönünce baştan başlıyor
Smart task bar diyeceksin, kastırıyor makineyi.
birader afedersinde yaş kaç? bana 17 pek inandırıcı gelmiyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?