[XPOSET] [Modül] Tinted Statusbar

    Konu Sahibi
[XPOSET] [Modül] Tinted Statusbar
Arkadaşlar bu modülle status barı uygulama rengiyle aynı hale getirebiliyoruz.
Kurulum:
Uygulama apksını yükledikten sonra xposetten aktif hale getirip telefonu yeniden başlatın.
Uygulamaya girip default settingse tıklayın Respect Kitkat APls'nin yanındaki yeri işaretleyin.

Versiyon: 1.0

Link:


Ekran görüntüleri:



 
Son düzenleme:
Tepkiler: dragonmhmt
versiyon bilgisini başlığa ekleyin
 

Ferzan

Üye
hangi telefon modelleri için geçerlidir bu
 
Thx.
Bi çok uygulama uyum sağladı ama twitter olmadı malesef
 
    Konu Sahibi
Thx.
Bi çok uygulama uyum sağladı ama twitter olmadı malesef
Programi ac.notification picturenin yanindaki tiki isaretle. sonra twitteri ac. bildirim cubugunda twitterin bildirimi gelecek.add activity e bas. acilan pencerede apply touch color a tikla. tamamdir. bu islemi renk problemi olmayan tum uygulamalarda yapabilirsin. islemi bitirince notification picturenin yanindaki tiki kaldirmayi unutma. aksi halde surekli bildirim gelir.
 
Tepkiler: dragonmhmt
Oldu teşekkürler
 
Birkaç gündür böyle bir modül arıyordum
 

muratena

Üye
teşekkürler güzel uygulama
 
Kolay gelsin ben yapamadım ya xposetten nasıl aktif hale getircem
 
Kolay gelsin ben yapamadım ya xposetten nasıl aktif hale getircem
Tinted Statusbar ister burdan, isterseniz de Türkçesini forumda arama yaparak yükleyin ve XPosed Yükleyiciyi açın, Modüllerden Tinted Statusbar'ı bulun ve sol kutucuğuna tik koyun ve telefonu yeniden başlatın.