Karşılaştırma Xperia Z1 Vs Note3 4k Video

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z1 Vs Note3 4k Video
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız



Üstteki video hakkında yorumlarınızı merak ediyorum...Z1'i veya Note3'ü olan arkadaşlar 4K video oynatmayı deneyebilirler mi?
 
Tepkiler: .caner.

Seglopsi

Üye
Z1'de Adreno 330 var, Note3'de ise Mali T628 var. 4k video testinde Adreno330 MaliT628'e göre daha başarılı görünüyor.
 
Z1e 4k video çekme özelliği geldimi?
 
bu note 3'ün lte versiyonu olmasın çünki exynosda 4k yok
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Burda beni düşündüren şey:
1.Note 3te neden gecikme var?
2.Z1'in renkleri iyi duruyor. Bizim ülkeye dandik ekran kendilerine kaliteli ekran mı yaptılar acaba? (Çok araştırdım bunu aslında ama bulamadım hepsinin ekranı aynı diye biliyorum ama içimde bir şüphe var =P) Çünkü Z'nin de bir versiyonunda farklı ekran kullanılmıştı.
bu note 3'ün lte versiyonu olmasın çünki exynosda 4k yok

LTE versiyonu olsun ya da exynos olsun farketmez. Neden geriden geliyor?
Sen de note3 vardı değil mi? 4K oynatabiliyor mu exynoslu modeli?
 
evet var fakat hiç denemedim ve denemeyi pek planlamıyorum bariz 4k video boyutları ve zaten şu an ve önümüzdeki 1-2 yıl çok gereksiz bir teknoloji 32 gb hafıza var nereye sığacak 5 dakikalık 4k video ????
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
evet var fakat hiç denemedim ve denemeyi pek planlamıyorum bariz 4k video boyutları ve zaten şu an ve önümüzdeki 1-2 yıl çok gereksiz bir teknoloji 32 gb hafıza var nereye sığacak 5 dakikalık 4k video ????

Mesele gerekli-gereksiz meselesi değil, burdaki gibi yarım saate mi oynatacak onu merak ediyorum Bir de exynos oynatabiliyor mu ki acaba

Ne kadar yer kaplıyor ki 2-3dakikalık bir video?

Ek: Oha, pcden 4k video izlemeyi denedim ara ara takılıyor, atlaya atlaya ilerliyorum
 
Tepkiler: enterneoll

deniyemem telefon 32 gb hafıza var ve dolu
 

PriZm

Üye
Exynos 4k video oynatabiliyor.

Benim cihazda S/W olarak o.c suz 20 fps ile oynatıyor.
 
peki exynosta sw mi hw olarak mı oynatıyor ?
 

PriZm

Üye
Videodakine bakarak konuşursak SW.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: enterneoll