Xperia z yardım

Sponsorlu Bağlantılar

oguzhangul32

Üye
    Konu Sahibi
Xperia z yardım
merhaba arkadaşlar bugün babamla girdiğim anlaşmayı kazandım fen lisesini kazandım kazanırsam istediğim telefonu alacaktı bende xperia z istemiştim teknosada falan fiyatını görünce internetten almanın daha mantıklı olduğunu düşündüm güvenli bir site arıyorum önerileriniz var mı ?
 


anil585

anil585

Üye
Bende internette çok ucuz fiyatlara gördüm ama güvenip alamadım.fiyatı düşük olanların çoğunun distribütör garantisi yok.ithalatçı firma garantili.onlarada güven olmuyor.en son gittim 1580 tl ye bimeksten aldım .
 

oguzhangul32

Üye
    Konu Sahibi
Bende internette çok ucuz fiyatlara gördüm ama güvenip alamadım.fiyatı düşük olanların çoğunun distribütör garantisi yok.ithalatçı firma garantili.onlarada güven olmuyor.en son gittim 1580 tl ye bimeksten aldım .
babama 1400 tlye buldum dedim öyle kabul etti şimdi 1600 desem kabul edeceğini sanmıyorum akakçe.com daki siteler güvenilirmidir acaba
 
hizan

hizan

Üye
eurosia garantili ise korkma hemen al.
 

oguzhangul32

Üye
    Konu Sahibi
hizan

hizan

Üye
evet ısınma var şarz az gidiyor ama seri telefon ve su geçirmiyor.
 
DarkScreen

DarkScreen

Üye
sıkıntısız kullandığım cihaz tavsiye ederim
 
hizan

hizan

Üye
s4 ve s3 te aynı şarz az gidiyor.
 
Invoke

Invoke

Üye
Kardeşim nereden alınır bilmiyorum ama ben Xperia Z tavsiye etmiyorum.
Hayırlı olsun bu arada fen lisen, sana bir öğrenci olarak bir iki tavsiye de bulunayım yanlış anlamazsan: Asıl olay YGS-LYSde başlıyor, fen lisesi sadece ilk adımındı kendini fazla kaptırma böyle şeylere hayatını yaşa tabi ama unutma yani aklında olsun. :)
Telefon olarak da Xperia Z ekranında renkler biraz soluk, sony bunu yeni honamisi ve zultrasında giderdi. Ve Xperia Zde donanım 1080p ekrana göre düşük. S4de güzel bir cihaz şarj açısından farklı olmaz S4'ün performansı daha iyi olur ve ekranı. Ama Z'nin tasarımının daha hoş olduğunu düşünüyorum, S4'e göre ve sağlam telefon :)
Akıllı telefonlarda şarj ortalama 1gün gider, ve bu iyidir yani bir günü çıkarıyorsa sorun yok demektir, Zde 1günü çıkarır.
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzhangul32 ve hsynkckygcı@
foreverthe

foreverthe

Üye
Kardeşim nereden alınır bilmiyorum ama ben Xperia Z tavsiye etmiyorum.
Hayırlı olsun bu arada fen lisen, sana bir öğrenci olarak bir iki tavsiye de bulunayım yanlış anlamazsan: Asıl olay YGS-LYSde başlıyor, fen lisesi sadece ilk adımındı kendini fazla kaptırma böyle şeylere hayatını yaşa tabi ama unutma yani aklında olsun. :)
Telefon olarak da Xperia Z ekranında renkler biraz soluk, sony bunu yeni honamisi ve zultrasında giderdi. Ve Xperia Zde donanım 1080p ekrana göre düşük. S4de güzel bir cihaz şarj açısından farklı olmaz S4'ün performansı daha iyi olur ve ekranı. Ama Z'nin tasarımının daha hoş olduğunu düşünüyorum, S4'e göre ve sağlam telefon :)
Akıllı telefonlarda şarj ortalama 1gün gider, ve bu iyidir yani bir günü çıkarıyorsa sorun yok demektir, Zde 1günü çıkarır.

Ekran olayini sanirsam bilmem ne guncellemesiyle cozmusler ama neyse :D Bu arada tebrik ederim kardesim liseyi kazandigin icin. Benim sana tavsiyem telefon isini Eylul'e ertelemen cunku Eylul ayi mobil dunya icin cok onemli bir suru yeni telefon tanitilacak boylece Xperia Z, Htc One, S4 gibi modellerin fiyatlari ucuzlayacaktir. Sen Eylul'u bekle pisman olmazsin. Hayirli olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzhangul32
Invoke

Invoke

Üye


Ekran olayini sanirsam bilmem ne guncellemesiyle cozmusler ama neyse :D Bu arada tebrik ederim kardesim liseyi kazandigin icin. Benim sana tavsiyem telefon isini Eylul'e ertelemen cunku Eylul ayi mobil dunya icin cok onemli bir suru yeni telefon tanitilacak boylece Xperia Z, Htc One, S4 gibi modellerin fiyatlari ucuzlayacaktir. Sen Eylul'u bekle pisman olmazsin. Hayirli olsun :)

Ekranı çözemezler, o olay alttaki gri barı ve etraftaki gri yerleri siyah yapmaları. Bu sayede Xperia Zde siyahlar gri diyenlerin ağzını kapattılar :D Ama bir amoledle bir truehd ıpsle yanya koyduğumuzda yeşilin daha az yeşil kırmızının daha az kırmızı olduğu açık xperia z'de. Triluminos ile çözmüşler bu olayı, aynı karşılaştırmayı ZUltra ile yapmışlar. Zultra akıyor :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzhangul32

oguzhangul32

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim nereden alınır bilmiyorum ama ben Xperia Z tavsiye etmiyorum.
Hayırlı olsun bu arada fen lisen, sana bir öğrenci olarak bir iki tavsiye de bulunayım yanlış anlamazsan: Asıl olay YGS-LYSde başlıyor, fen lisesi sadece ilk adımındı kendini fazla kaptırma böyle şeylere hayatını yaşa tabi ama unutma yani aklında olsun. :)
Telefon olarak da Xperia Z ekranında renkler biraz soluk, sony bunu yeni honamisi ve zultrasında giderdi. Ve Xperia Zde donanım 1080p ekrana göre düşük. S4de güzel bir cihaz şarj açısından farklı olmaz S4'ün performansı daha iyi olur ve ekranı. Ama Z'nin tasarımının daha hoş olduğunu düşünüyorum, S4'e göre ve sağlam telefon :)
Akıllı telefonlarda şarj ortalama 1gün gider, ve bu iyidir yani bir günü çıkarıyorsa sorun yok demektir, Zde 1günü çıkarır.
teşekkür ederim önerileriniz için :D ben symbian kullanıyorum 2 senedir uygulama oyun kıtlığı olan bi sistem symbian. o yüzden oyun özlemim var . ben telefonu oyun ve internet için kullanacağım. günde 1 saat garanti internete girerim 1 saatte oyun falan oynarım heralde. gta subway nova vs baya bi oyun yükleyeceğim . abimin s3ü var daha 1 ay önce alındı bana s4 alınmasını istemiyor neden onunki daha yüksek olacak falan o yüzden xperia z istemiştim sonra şarjı duyunca s4e kaydım biraz bu sefer abim karşı çıktı almama ne yapsam bilemiyorum en son note 2 dedim ama onunda işlemcisi eskiymiş yeni oyunlarda kasar falan diyolar ben aldığım telefonu lise sona kadar kullanacağım o yüzden biraz o da kafamı karıştırdı şimdi benim yerimde siz olsanız ne yapardınız önerilerinizi bekliyorum hocam :D
 
legolas29

legolas29

Üye
Kardeşim nereden alınır bilmiyorum ama ben Xperia Z tavsiye etmiyorum.
Hayırlı olsun bu arada fen lisen, sana bir öğrenci olarak bir iki tavsiye de bulunayım yanlış anlamazsan: Asıl olay YGS-LYSde başlıyor, fen lisesi sadece ilk adımındı kendini fazla kaptırma böyle şeylere hayatını yaşa tabi ama unutma yani aklında olsun. :)
Telefon olarak da Xperia Z ekranında renkler biraz soluk, sony bunu yeni honamisi ve zultrasında giderdi. Ve Xperia Zde donanım 1080p ekrana göre düşük. S4de güzel bir cihaz şarj açısından farklı olmaz S4'ün performansı daha iyi olur ve ekranı. Ama Z'nin tasarımının daha hoş olduğunu düşünüyorum, S4'e göre ve sağlam telefon :)
Akıllı telefonlarda şarj ortalama 1gün gider, ve bu iyidir yani bir günü çıkarıyorsa sorun yok demektir, Zde 1günü çıkarır.
Hacı dur hadi bana diyorsun da çocuk daha yeni geçmiş liseye ahahaha hemen ne ygs lys si o anlar zaten liseye gidince lisenin o kadar da önemli olmadığını :) bu arada Xperia z de bahsettiğin kadar da değil ekranı. Yanlışın var bence ;)
 

oguzhangul32

Üye
    Konu Sahibi
Note2 aldim :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Hacı dur hadi bana diyorsun da çocuk daha yeni geçmiş liseye ahahaha hemen ne ygs lys si o anlar zaten liseye gidince lisenin o kadar da önemli olmadığını :) bu arada Xperia z de bahsettiğin kadar da değil ekranı. Yanlışın var bence ;)

Znin ekranı idare ediyor, ama soluk olduğu açık triluminosla ciddi fark var, videoalardan gördüğüm kadarıyla. Ben vatandaş için dedim. Fen lisesi kazanmış mis gibi, ama üni. için bir araç, ünide iş için bir araç. İkinci aracı da düzgün halletmek lazım. Ben lisede hiç çalışmadım bari çocuk ortama dalmasın çalışsın diyorum. Yine hayatına baksın tabi inek olsun demedim :D
Ama konu biriktirmeden ilerlerse son sene akar :pro:


- - - Eklendi - - -


Kardeşim, note2de Z de işini görürdü aslında. Bekliyorum önerilerinizi demişsin ama aynı günün öğleninde almışsın telefonu :D
Kötü tercih değil, hayırlı olsun diyelim.
Bu arada senin note2 yine abinin s3den daha iyi :pro:
 
legolas29

legolas29

Üye
z daha iyi
 
enesrsln

enesrsln

Üye
Kardeşim hayırlı olsun lisen. Bende seninle yaşıtım. Ve bende okul kazandığım için telefon aldırdım. Aldırdığım telefon optimus g. Xperia Z ile ayı donanıma sahip. yalnız ekranı 720 p. 720p ekran olduğu için donanımı yetiyor. Baa iyi performans veriyor. Z'deki ekran yüzünden Z zorlanabilir. Telefonumun ekranı true hd ips ekran. Ram 2 gb. İşlemci Snapdragon S4 Pro 1.5 Ghz 4 çekirdekli yine Xperia ile aynı. Grafik işlemcisi de Xperia'daki gibi Adreno 320. Kamera 13 mp. hd 1080p video çekim yapabilen kamerası var. Bütün oyunları yükledim. Hiçbir kasma olmadan. Nova 3, Modern Combat 4,Asphalt 8,Real Racing 3,Nfs Most Wanted,Subway Surf,Temple Run serisi oynayabiliyorum. Xperia Z'den se Optimus G almanı öneririm. Ekrab Xperia Z'den birazcık daha küçük. (Xperia 5.0 inch Optimus 4.7 inch) Optimus G'yi incelemeni öneririm.
 

oguzhangul32

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim hayırlı olsun lisen. Bende seninle yaşıtım. Ve bende okul kazandığım için telefon aldırdım. Aldırdığım telefon optimus g. Xperia Z ile ayı donanıma sahip. yalnız ekranı 720 p. 720p ekran olduğu için donanımı yetiyor. Baa iyi performans veriyor. Z'deki ekran yüzünden Z zorlanabilir. Telefonumun ekranı true hd ips ekran. Ram 2 gb. İşlemci Snapdragon S4 Pro 1.5 Ghz 4 çekirdekli yine Xperia ile aynı. Grafik işlemcisi de Xperia'daki gibi Adreno 320. Kamera 13 mp. hd 1080p video çekim yapabilen kamerası var. Bütün oyunları yükledim. Hiçbir kasma olmadan. Nova 3, Modern Combat 4,Asphalt 8,Real Racing 3,Nfs Most Wanted,Subway Surf,Temple Run serisi oynayabiliyorum. Xperia Z'den se Optimus G almanı öneririm. Ekrab Xperia Z'den birazcık daha küçük. (Xperia 5.0 inch Optimus 4.7 inch) Optimus G'yi incelemeni öneririm.
baya bi telefon inceledim yaklaşık 1 2 aydır araştırıyorum lg nin güncelleme sıkıntısı var biraz. öncee s3 alacaktım vazgeçtim nexus 4 e baktım sonra ip4 sonra optimus g note2 derken işte en son xperia z dedim o da biraz sıkıntılıymış note 2 aldım :D

- - - Eklendi - - -



Znin ekranı idare ediyor, ama soluk olduğu açık triluminosla ciddi fark var, videoalardan gördüğüm kadarıyla. Ben vatandaş için dedim. Fen lisesi kazanmış mis gibi, ama üni. için bir araç, ünide iş için bir araç. İkinci aracı da düzgün halletmek lazım. Ben lisede hiç çalışmadım bari çocuk ortama dalmasın çalışsın diyorum. Yine hayatına baksın tabi inek olsun demedim :D
Ama konu biriktirmeden ilerlerse son sene akar :pro:


- - - Eklendi - - -



Kardeşim, note2de Z de işini görürdü aslında. Bekliyorum önerilerinizi demişsin ama aynı günün öğleninde almışsın telefonu :D
Kötü tercih değil, hayırlı olsun diyelim.
Bu arada senin note2 yine abinin s3den daha iyi :pro:
ben bu günü 1 aydır bekliyordum dayanamadım :D babam onların garantisi yoktur falan filan dedi sonra gidip türkcellden kamu kampanyasıyla aldık :D
 
Invoke

Invoke

Üye
baya bi telefon inceledim yaklaşık 1 2 aydır araştırıyorum lg nin güncelleme sıkıntısı var biraz. öncee s3 alacaktım vazgeçtim nexus 4 e baktım sonra ip4 sonra optimus g note2 derken işte en son xperia z dedim o da biraz sıkıntılıymış note 2 aldım :D

- - - Eklendi - - -


ben bu günü 1 aydır bekliyordum dayanamadım :D babam onların garantisi yoktur falan filan dedi sonra gidip türkcellden kamu kampanyasıyla aldık :D

Çok da sıkıntısı yok, note2nin alacağı desteği, optimus g de alır, neyse hayırlı olsun.
 


Üst Alt