Xperia Z tasarımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Xperia Z tasarımı
CES 2013‘de en ilgi çeken cihaz duyurularının başında Japonya kökenli Sony cephesinden gelen iki yeni akıllı telefon vardı. Sony, Xperia Z ve Xperia ZL olarak adlandırdığı ve 1080p HD çözünürlükte ekrana sahip olan akıllı telefonları ile CES 2013‘ün parlayan yıldızı oldu.

Xperia Z'nin teknik özelliklerini tekrar hatırlatalım:
• 5 inç genişliğindeki HD çözünürlüklü HD Reality Display dokunmatik ekran,
• 13 Megapiksel çözünürlüğündeki Exmor RS görüntü işlemcili Fast Capture kamera,
• Dünyanın ilk HDR video çekim özelliği,
• 1.5 GHz frekans hızında çalışan dört çekirdekli Snapdragon S4 işlemcisi,
• 2 GB kapasitesindeki RAM bellek,
• Batarya STAMINA modu ile en 4 kat daha uzun bekleme süresi,
• NFC ile tek tuşa dokunarak fotoğraf, şarkı, video ve dosya paylaşabilme,
• LTE, 4G ve 3G gibi popüler bağlantı seçenekleri,


Xperia Z'nin tasarımına aşağıdaki detaylı resimden bakabilirsiniz.




 
Tepkiler: Xelord

oguztz

Üye
10 Numara telefon martta gelsin hemen alıcam =D
 

Artles

Üye
Note II almalı mıyım yoksa bunu beklemeye değer mi ? Bir de gelirse ne kadar fiyat ile gelir ?
 
[COLOR=""][SIZE=""]
Note II almalı mıyım yoksa bunu beklemeye değer mi ? Bir de gelirse ne kadar fiyat ile gelir ?

Bence Türkiye ye gelmesi Mayıs belkide haziran ı bulabilir fiyat 2000 tl civarında olur note 2 mi xp z mi diye sorarsan zevj meselesi [/SIZE][/COLOR]
 

Samet.25

tasarim guzelde ikonlarini begenmiyom bende bunun oda kolay go yu yuklersinde bunu alacak para nerde .d
 
Diğer arkadaş en az mayis gibi gelir demiş, Note II ile arasında bir tek ekran farkı bir de kamera var zaten fazlada birşey yok sanirim ?
ekran ve kamera dan baska seylerde var ....toza ve suya karsı dayanıklı 30 dk. suda bekletip test edilmiş bi cihaz.mesela duş alırken telefonla görüşme yapabilirsin
 
süper telefon valla NE lumia nde iphone NeDE S3 hiç biri bu tel kadar sağlam ve güzel olamaz
 

lordufuk

Üye
Ayrıca note 2 ye göre daha işlevsel daha rahat kullanım sağlayan vede hd ekranlı ayrıca performansıda daha iyi daha ne yapsın adamlar
 

frknhis

Üye
sony tr nin twitter ve facebookdan soyledigine gore mart ayi basinda en gec turkiyede olacak
 

amcalu1

Üye
Param olsada ben alsam !!!
-yahşi batı
 

tihame

Üye
almasina alalimda sebeke uzerinden goruntulu gorusme yok sanirim
 
ben ekime dogru telefon alicam o zamana kadar neler cikacak kim bilir
 

fk555897

Üye
Güzel be şık bir telefon android sürümü heralde 4.2 olur. Fiyatı hakkında bilgi olsaydı daha iyi olurdu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...