ANIL
Admin
-
Konu Sahibi
-
Note II almalı mıyım yoksa bunu beklemeye değer mi ? Bir de gelirse ne kadar fiyat ile gelir ?
Note II almalı mıyım yoksa bunu beklemeye değer mi ? Bir de gelirse ne kadar fiyat ile gelir ?
Beklemeye değerEn az 1700 lira olur.
ekran ve kamera dan baska seylerde var ....toza ve suya karsı dayanıklı 30 dk. suda bekletip test edilmiş bi cihaz.mesela duş alırken telefonla görüşme yapabilirsinDiğer arkadaş en az mayis gibi gelir demiş, Note II ile arasında bir tek ekran farkı bir de kamera var zaten fazlada birşey yok sanirim ?
Diğer arkadaş en az mayis gibi gelir demiş, Note II ile arasında bir tek ekran farkı bir de kamera var zaten fazlada birşey yok sanirim ?
Note II almalı mıyım yoksa bunu beklemeye değer mi ? Bir de gelirse ne kadar fiyat ile gelir ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?