Xperia Z Tam Ekran Yapma

Sponsorlu Bağlantılar

anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z Tam Ekran Yapma
Arkadaşlar forumların birinde dolaşırken xperia z yi rootlayıp birşeyler yapınca telefonu tam ekran yapmanın mümkün olduğunu duydum.yani geri tuşu menü tuşu falan kayboluyormuş.bu konu hakkında bir bilgisi olan var mıdır?
 


Invoke

Invoke

Üye
Kaybolunca nasıl kullanacaksın telefonu?
Zaten gerektiğinde otomatik kaybolmuyor mu?
Gördüğün linki at da bakalım(özelden atabilirsin.)
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
Kaybolunca nasıl kullanacaksın telefonu?
Zaten gerektiğinde otomatik kaybolmuyor mu?
Gördüğün linki at da bakalım(özelden atabilirsin.)
ya şuan hangi sitede gördüğümü tam olarak hatırlamıyorum.zaten öyle bir konu değildi.bir konuya karşı yazılmış bir mesajdı.nasıl yapıldığı falan anlatılmıyordu.sadece demişti işte ben rootlarsam tam ekran yapmak için rootlarım diye.bende öyle birşey varsa öğreneyim diye açtım konuyu ama bilen yada duyan yok galiba :S
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
bak şu linktede bunun gibi birşey var.herhalde o arkadaşın dediğide bunu gibi birşeydir.
 
Invoke

Invoke

Üye
markette uygulaması varmış işte... Pie kullanıyor, tuşlar yerine.
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
root gerekir tabi...


bak bu alt sağ köşedeki şey, her zaman yok, çekince çıkıyor :D
Güzel birşeymiş aslında.Sırf bunun için rootlanır telefon :) o sağ alttaki şeyde note 3 ün kalemini çıkarınca gelen şeye benziyor :D
 
Invoke

Invoke

Üye
O her zaman olmuyor işte siz bir köşeden çekince çıkıyor böylece gereksiz yer kaplamış da olmuyor. =) İstediğiniz tuşu atayabilir, onu da istediğiniz köşeye koyabilirsiniz. Boyutunu rengini vs de ayarlayabiliyorsunuz...
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
O her zaman olmuyor işte siz bir köşeden çekince çıkıyor böylece gereksiz yer kaplamış da olmuyor. =) İstediğiniz tuşu atayabilir, onu da istediğiniz köşeye koyabilirsiniz. Boyutunu rengini vs de ayarlayabiliyorsunuz...
Sizce sırf bu uygulama için rootlamaya değer mi telefonu?benim çok canımı sıktı ekranı daraltması..
 
Invoke

Invoke

Üye
Sizce sırf bu uygulama için rootlamaya değer mi telefonu?benim çok canımı sıktı ekranı daraltması..

Root sadece bu işine yaramaz ki her alanda yetkin olacak, rootlamaya değer bence.
Ama kendi kararın, uygulama ne kadar kullanışlı olur onu da bilmiyorum =PUygulamayı indirdim, deniyorum, yazarım birazdan... @anil585--------------------------------------------------------------------------------------------------

Faydalı bir şey aslında, uygulama.
İki simge koyuyor saydam, onların boyutunu-rengini değiştirebiliyorsun, farklı görevler atıyabiliyorsun, uzun basınca, normal basınca kaydırınca, şöyle olsun diye... Hepsi için farklı görevler atayabiliyorsun.
Bildirim çubuğunu kaldırabiliyorsun ya da kaldırmaya da bilirsin, sana kalmış tercihler...
Mesela ben bildirim çubuğunu kaldırıp, sağ alta koyduğum tuşa uzun bastığımda bildirimlerin çıkmasını ayarladım...
Sol alta uzun basınca pie (üstte bahsettiğim) seçeneğini ayarladım. Pie'a istediğin kadar uygulama ya da görev komutu yerleştirebiliyorsun, açık kalmasını ya da kullandıktan sonra kapanmasını ayalaryabiliyorsun, yine rengini boyutunu ayarlayabiliyorsun.

Bu uygulamadan daha iyi uygulamar olduğunu araştırırsan daha iyisini bulabileceğini de düşünüyorum. Ama gayet yeterli bir uygulama, tabi ki root gerektiriyor.(demiş zaten.)

Ekran görüntülerini atacağım birazdan...
Bildirim Çubuğunu Gizlemek
(Bildirimleri sağ alta uzun basınca açılacak şekilde ayarladım...)





Pie



Daha da fazla şey eklenebiliyordu, göstermek için doldurdum böyle :D
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
Root sadece bu işine yaramaz ki her alanda yetkin olacak, rootlamaya değer bence.
Ama kendi kararın, uygulama ne kadar kullanışlı olur onu da bilmiyorum =PUygulamayı indirdim, deniyorum, yazarım birazdan... @anil585--------------------------------------------------------------------------------------------------

Faydalı bir şey aslında, uygulama.
İki simge koyuyor saydam, onların boyutunu-rengini değiştirebiliyorsun, farklı görevler atıyabiliyorsun, uzun basınca, normal basınca kaydırınca, şöyle olsun diye... Hepsi için farklı görevler atayabiliyorsun.
Bildirim çubuğunu kaldırabiliyorsun ya da kaldırmaya da bilirsin, sana kalmış tercihler...
Mesela ben bildirim çubuğunu kaldırıp, sağ alta koyduğum tuşa uzun bastığımda bildirimlerin çıkmasını ayarladım...
Sol alta uzun basınca pie (üstte bahsettiğim) seçeneğini ayarladım. Pie'a istediğin kadar uygulama ya da görev komutu yerleştirebiliyorsun, açık kalmasını ya da kullandıktan sonra kapanmasını ayalaryabiliyorsun, yine rengini boyutunu ayarlayabiliyorsun.

Bu uygulamadan daha iyi uygulamar olduğunu araştırırsan daha iyisini bulabileceğini de düşünüyorum. Ama gayet yeterli bir uygulama, tabi ki root gerektiriyor.(demiş zaten.)

Ekran görüntülerini atacağım birazdan...
Bildirim Çubuğunu Gizlemek
(Bildirimleri sağ alta uzun basınca açılacak şekilde ayarladım...)





Pie



Daha da fazla şey eklenebiliyordu, göstermek için doldurdum böyle :D
Hmm anladım . o zaman artık xperia z yi rootlamayı araştırmaya geldi sıra :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Püf Noktası - Xperia L Root Yöntemi

Aynı yöntemle rootlayabilirsin. Konuda xda sayfasının linki var.
L kullanan iri sormuştu diye açmıştım konuyu düzenleyeyim en iyisi :D genel olarak =P
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
Püf Noktası - Xperia L Root Yöntemi
Aynı yöntemle rootlayabilirsin. Konuda xda sayfasının linki var.L kullanan iri sormuştu diye açmıştım konuyu düzenleyeyim en iyisi :D genel olarak =P
çok teşekkürler deneyeceğim.peki bi soru sorayım sana.şimdi rootladıktan sonra geri alma şansım var mı?boot kilidi falan bişeyler varmış sony de.önceden samsung galaxy ace kullanıyordum.onda sıkıntı yoktu geri alabiliyorduk bundada olabilirmi?
 
Invoke

Invoke

Üye
çok teşekkürler deneyeceğim.peki bi soru sorayım sana.şimdi rootladıktan sonra geri alma şansım var mı?boot kilidi falan bişeyler varmış sony de.önceden samsung galaxy ace kullanıyordum.onda sıkıntı yoktu geri alabiliyorduk bundada olabilirmi?

Stock romu tekrar flashlarsın rootun gider. Boot kilidini açmadan rootlamış olacaksın sen üstteki gibi yaptığında.
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
Stock romu tekrar flashlarsın rootun gider. Boot kilidini açmadan rootlamış olacaksın sen üstteki gibi yaptığında.
Anladım çok teşekkür ederim.Deneyeceğim.takıldığım yerde sorarım :)
 


Üst Alt