Xperia Z Şarj Tıpası Kırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

septalefb

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z Şarj Tıpası Kırıldı
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba Xperia Z şarj tıpası koptu forumda araştırdım fakat bulamadım servise göndermem mi gerekiyo basit bi yolu yok mu acaba
 


ozakin70

ozakin70

Üye
Servise gondersen kullanici hatasi diyrcekler ama degistirilebilir cok onemliyse gonder
 

septalefb

Üye
    Konu Sahibi
tıpası kopunca su geçirmezlik özelliğinin bi anlamı kalmadı yağmurda bile korkarak geziyorum
 
Invoke

Invoke

Üye
Servise git. Alt tarafı bir kapak çok para istemezler, diye düşünüyorum.
 

septalefb

Üye
    Konu Sahibi
Tıpasını bulup kendim takabilir miyim bu konuda fikir verebilir misiniz
 
Invoke

Invoke

Üye
Bilgim yok valla.
 
  • Beğen
Tepkiler: septalefb

SeNNHoR

Üye
Kendin takabilceğini sanmıyorum içinde kalan parça varsa çıkartılması lazım, serviste çok zaman almaz servise göndermekte fayda var
 

septalefb

Üye
    Konu Sahibi
peki teşekkür ederim
 

mdcraw

Üye
Biraz geç ama belki birilerine yardımcı olur.. 30 35 Liraya bütün girişleri( 4 tıpayı da) satın alabilirsin internet de var. Bunları aldıktan sonra zor ama ince teli ikiye katlayıp, tıpanın telefona giren beyaz plastiğin üzerinde kalan kısımdan teli sokup (ikiye büktüğün ince telin kapalı ucu ile) , hafif aşağı bastırarak kendine çekersen hepsi çıkar( Biraz zordur, birde teli fazla haraket ettirmemen gerekir). sonra yeni tıpanın beyaz lastiğini deliğin ağzına aynı şekilde getir, çıkıntı kısmına telle bastırarak içeri girmesini sağla.( Uğraşamam dersen de servis ücretli yapmakta.)
 

septalefb

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim ama kopan kısmın diğer tarafı telefonun içinde kaldı 3-4 aydır bu şekilde kullanıyorum tıpasını hala saklıyorum ne kadar korunaklı olur bilmiyorum ama tedbiri elden bırakmıyorum
 


Üst Alt