Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
XPERİA X10 mu HTC HD2 mi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
WarMaster666
Üye
Konu Sahibi
XPERİA X10 mu HTC HD2 mi
Arkadaşlar 2 telefon arasında kaldım ben telefonu oyun oynamak ve internette gezmek için kullanacağım. Yıllardır sony ericsson kullanıcısı olduğumdan gönlüm x10'dan yana ama yinede bi konu açayım dedim. Siz olsanız hangisini alırdınız?
beko87
Üye
Htc hd2 tavsiye ederim bide android kurarsan süper.
Kefelon
Üye
androidi nasıl kurarsın bilmem ama htc hd2 daha güzel ama dokunmatiği konusunda sorunlar yaşanıyodu dokunmatiği konusunda bişe diemem