XPERİA X10 mu HTC HD2 mi

Sponsorlu Bağlantılar

XPERİA X10 mu HTC HD2 mi

  • XPERİA x10

    Kullanılan: 5 29.4%
  • HTC HD2

    Kullanılan: 12 70.6%

  • Kullanılan toplam oy
    17
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
WarMaster666

WarMaster666

Üye
    Konu Sahibi
XPERİA X10 mu HTC HD2 mi
Arkadaşlar 2 telefon arasında kaldım ben telefonu oyun oynamak ve internette gezmek için kullanacağım. Yıllardır sony ericsson kullanıcısı olduğumdan gönlüm x10'dan yana ama yinede bi konu açayım dedim. Siz olsanız hangisini alırdınız?

 


beko87

beko87

Üye
Htc hd2 tavsiye ederim bide android kurarsan süper.
 

Kefelon

Üye
androidi nasıl kurarsın bilmem ama htc hd2 daha güzel ama dokunmatiği konusunda sorunlar yaşanıyodu dokunmatiği konusunda bişe diemem :bilmm
 
N'name

N'name

Üye
HTC HD2 :oke: Xperia X10 da Multitouch yok daha.
 
pRime.

pRime.

Üye
hd2 güzel seçim olur :oke:
 
'Patron

'Patron

Üye
x10a oy verdım ama htc daha iyi sanırım :D
 
61semih

61semih

Üye
htc hd2 ye android ile wm7 yi kurarsın ıstedıgın zaman ıstedıgını kullanırsın.htc hd2 ağır basıyor
 

OğuzcanAbi

Üye
htc hd 2 android de yüklersin süper olur :D
 
berk bilgin

berk bilgin

Üye
X10 htc hd 2 den daha iyi bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt