Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
xperia X10 Mini Sizce Nasıl Alınır mı ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bLu3kinq
Üye
Konu Sahibi
xperia X10 Mini Sizce Nasıl Alınır mı ?
iyi telefonmu kullanan arkadaşlar veya inceliyen arkdaşlar varsa yorum yapsınlar
umut681
Üye
çok küçük gelir ekranı sana onun yerine başka androidlere bak.
'Patron
Üye
ben elıme aldım çok tatlı mınıcık. ayrıca qwerty klavyesı küçük olmasına rağmen çok rahat yazılıyor tuşları buyuk
Amaru Shady
Üye
telefonun ekranı küçük. Onun dışında çok güzel telefon. Prince of Persia bile oynayabilirsin.
Kingmortall
Üye
x10 mini pro öneririm kardeşim 600 mhz işlemci kamera olarakta x10 mini den yüksel + qwerty klavyeli