xperia X10 Mini Sizce Nasıl Alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bLu3kinq

Üye
    Konu Sahibi
xperia X10 Mini Sizce Nasıl Alınır mı ?
iyi telefonmu kullanan arkadaşlar veya inceliyen arkdaşlar varsa yorum yapsınlar
 


umut681

umut681

Üye
çok küçük gelir ekranı sana onun yerine başka androidlere bak.
 
'Patron

'Patron

Üye
ben elıme aldım çok tatlı mınıcık. ayrıca qwerty klavyesı küçük olmasına rağmen çok rahat yazılıyor tuşları buyuk :oke:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
telefonun ekranı küçük. Onun dışında çok güzel telefon. Prince of Persia bile oynayabilirsin. :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
x10 mini pro öneririm kardeşim 600 mhz işlemci kamera olarakta x10 mini den yüksel + qwerty klavyeli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt