xperia sp mi s4 mini mi ?

    Konu Sahibi
xperia sp mi s4 mini mi ?
Merhaba arkadaşlar
Yeni bir telefon almayı düşünüyorum fakat kararsız kaldım yeni çıkmış olan s4 mini mi alsam xperia sp mi alsam diye arada kaldım.Xperia sp tasarımı ve dış görünümü çok hoş fakat bu yetersiz tabi performans internet benim için vazgeçilmez bir özellik bu konudada samsung s4 mini geri kalır bir yanı yok örn.:1.5 gb ram var bu xperia da ise 1 gb olarak karşımızda fakat samsungun kötü yanı ise hep aynı tasarım ve hep aynı plastik yapı(kalitesiz gözükmesi) ve sizin düşünceleriniz nedir bu konu hakkında şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar
 
ben s4 mini yi tavsiye ederim cam gibi görüntü ve işlemci hızı , her ikisini de eline alıp bakmanı tavsiye ederim sp nin tasarım güzel olabilir ama görüntü kalitesi s4 mini nin yanında püff
 

taylan08

Üye
ben olsam htc one mini yi beklerdim buda bir seçenek senin için
 
    Konu Sahibi
l
peki nedeni nedir söylerseniz sevinirim

ben olsam htc one mini yi beklerdim buda bir seçenek senin için

yorum için teşekkürler peki neden htc one mini sebebini söylerseniz teşekkür ederim

ben s4 mini yi tavsiye ederim cam gibi görüntü ve işlemci hızı , her ikisini de eline alıp bakmanı tavsiye ederim sp nin tasarım güzel olabilir ama görüntü kalitesi s4 mini nin yanında püff

mantıklı bir düşünce fakat media markete veya teknosaya geldi mi gecenlerde media markette göremedim malesef
 
S4 mini yine plastik ama eline aldığında kalite hissi veriyormuş s3 ve minisi gibi dandiklik hissi uyandırmıyor deniyor birçok incelemede bu var. Bence sp'nin tasarımı daha kötü
 
    Konu Sahibi
S4 mini yine plastik ama eline aldığında kalite hissi veriyormuş s3 ve minisi gibi dandiklik hissi uyandırmıyor deniyor birçok incelemede bu var. Bence sp'nin tasarımı daha kötü

hımm en iyisi marketlere gelince el ile bakmak dediğim gibi samsung performans bakımından iyi fakat tasarım gibi konularda çok sıradan ve hep aynı tasarım insana cazip getirmek için aslında farklılık yapmak zorundalar


şu an samsungu tavsiye eden daha fazla peki neden sence xperia ?
 

Invoke

Üye
Xperia SP alırdım ben olsam.
Nedenlerini sıralayım:
Adreno 320 kullanması. -minide adreno 305 var-
Tasarımı, alttaki ledler çok hoş.
Sonynin kendine has uygulamalarını seviyorum. Ve kamerasının test etmedim ama daha iyi olacağına inanıyorum, daha iyi olmasa bile daha kötü olmaz.
Xperialar geliştirici dostu yani her şey açık, daha iyi daha stabil custom romlar... Modlar... Yani daha çok kişiselleştirme.
S4 mininin rami 1.5gb Bu tabi ki bir artı her ne kadar touchwiz daha fazla ram yese de, yine de sana daha çok ram kalacaktır. Ama bu Xperia SP'nin raminin yetersiz olduğu anlamına gelmez. 1GB Ram yeterlidir, diye düşünüyorum.
S4 Pro işlemci kullanıyor SP, Snapdragon 400 kullanıyor S4 mini. SP bir adım önde gibi bana kalırsa ama aralarında fazla fark yok destekledikleri gpudan oyun konusunda sp bir adım öne geçebilir, diye düşünüyorum. Ki S4 Pro'nun dengi Snapdragon 400 değilldir.
Bir de 720p hd ekran, yani çözünürlük daha iyi. Biri çıkıp tft işte açısından görünmüyor demesin tele karşıdan baktığımızı unutmayalım. Ekran konusunda çok tereddütünüz olursa gidip bakın, pişman edecek bir ekranın olduğunu düşünmüyorum.


- - - Eklendi - - -


Tabi ki gidip incelemeden almayın zaten, ama samsung performans olarak önde değil burda. Ha S4 vs Z filan desek tamam samsung performans olarak önde. Ama SP'nin performansı s4 mininin altında kalmaz.
 
    Konu Sahibi

yorumunuz için çok teşekkür ederim baya bilgi sahibi oldum sayenizde
 

fk555897

Üye
Arkadaşlar Sony Xperia SP hem GPU hem de işletim sistemi arayüzü bakımından avantajlı. Bence Xperia SP al.
 
En İyisi Eline Alıp Bakman Sonrada Kafan Hangisine Yatıyorsa Onu Al Derim
 
Ben de 2 gün önce SP mi elime aldım. Bende Galaxy S3 mü SP mi diye düşünüyodum. Şu anda tercihimden okadar memnunum ki anlatamam. Bi kere 1.7 ghz lik çekirdek ile 1 değil 2 adım öne geçiyor S4 mininin karşısında. Galaxy S4 bile 1.6 ghz. 1 GB lik RAM bana şu ana kadar hayli hayli yetti. Ayrıca STAMİNA modu diye birşey var, yani anlatmaya bile gerek yok yazınca google dan hemen çıkıyor Kamerasını ise şöyle açıklayayım. Arkadaşım Galaxy S3 Kullanıyor ve ikimizin de kameraları 8 mp. Ama aynı şartlarda aynı fotoğrafı hiçbir prgram kullanmadan çektiğimizde ve yan yana getirdiğimizde arkadaşım bir hayli bozuluyor Bunun nedeni de Sony nin yeni nesil telefonlarında ki kameralarında kullandığı optiğidir. Biraz fazla vaktinizi aldım affedin ama Xperia SP gerçektem kalitenin karşılığı. Ama S4 Mininin de hakkını yememeliyim çünkü inceleme fırsatım olmadı kağıt üzerindeki verilerle ve internetten elde ettiğim performans testleriyle değerlendirdim. Saygılar
 
Tepkiler: hsynkckygcı@

MaxiHan

Üye
S4 mini daha iyi gibi ama o fiyata nexus 4 de alabilirsin ki s4 den yuksek performans sagliyor
 
    Konu Sahibi

birçok kişi sizin dediğinizi destekliyor bu konuda sony biraz daha demek ki önde fakat bugün youtubeden izlediğim videolarda ise android ile w8 karşılaştırıyorlardı fakat bu konuyu burda açmamak gerekir mağlum çok tartışılan bir konu konuyu saptamayalım xperia daha cazip şu an gözümde yorumunuz için teşekkürler

S4 mini daha iyi gibi ama o fiyata nexus 4 de alabilirsin ki s4 den yuksek performans sagliyor

nexus 4 e baktım quad 1.5 qhz işlemci kullanmaları s4 mini ve xperiadan daha iyi fakat benim aklımda 2 si var ki şu anda xperia daha cazip geliyor yorumunuz için teşekkür ederim
 

Invoke

Üye

1.7 ghzlik işlemcisi var diye öne geçmez de. Yine de ben de üstün olduğunu düşünüyorum.


- - - Eklendi - - -



w8de uygulamalar dar olacak, oyun olmayacak. Androidde daha rahat edeceksin.

Nexus4 o fiyata en yüksek performansı veren cihaz. En çok güncellemeyi alacak olan cihaz. Ama kamerası, sesi, tasarımı vs multimedia olarak çok kötü değil ama iyi de değil. Gitmişken ona da bir bakın yine de aklınızda olsun.
Ben hala SP diyorum bu arada =)
 
    Konu Sahibi

wp8 in açılması için bi kaç sene daha var o yuzden ben sp almayı dusunuyorum baya aklıma yattı birde markette elime alıp bakabilirsem tam olacak yorumunuz için teşekkürler
 

Invoke

Üye
wp8 in açılması için bi kaç sene daha var o yuzden ben sp almayı dusunuyorum baya aklıma yattı birde markette elime alıp bakabilirsem tam olacak yorumunuz için teşekkürler

Ne demek, zaten bakmadan almayın =)

Reklam gibi oldu ama alakası yok
 
Tepkiler: repstar90
so her turlu tokatlar sp sahibiyim en ufak bi kasma görmedim daha yakında güncellemede çıkacak ufak sorunlarında hallolucak