Xperia s facebook home caktım buyrun :-)

Sponsorlu Bağlantılar

yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
Xperia s facebook home caktım buyrun :-)
Şmdi ekran gôruntulrni koycm :-) xperia s cm 10.1 4.2.2
 


yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
Ekran görüntülerimiz beyler ...











- - - Eklendi - - -

menude falan drum cubugu yok bast bı gelıstrılmıs wtget toplulugu :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
facebook home okadarda kullanıslı değil tabi facebook delileri için muhteşem
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
kardesm bnde yedı yrmı drt takılıorum ama bn sewmedım oradan tekrar roma qr falan flan guncellenırse kı 10 15 gncelleme snra kullanılır herhalde :D
 
adnan2542

adnan2542

Üye
:) :) çok güzelde.bütün telefonu facebook için ayarlamak çok abartılı bence :) az once galaxy S3 yükledim.bir kaç dakika sonra sildim :)
 

Benzer Konular

ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
590
mta122003
ANIL
Cevap
0
Görüntüleme
623
ANIL
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
940
ibrother


Üst Alt