Xperia Ray mi? Galaxy W mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Ray mi? Galaxy W mi?
sizce hangisi daha güzel ? alacak olsanız hangisini alırdınız ve niye ?
 
galaxy w alırdım. Xperia ray'deki 3.3 inçlik ekranı gördükten sonra kafamı duvarlara vurmamak için.
 
Tepkiler: kaanslmz

Whispeя

Üye
Performans olarak Galaxy W sanki biraz daha önde işlemcisi ve bellek miktarı ile fakat Xperia Ray'ın kamerası 8Mp ve 720p HD video kaydı yapabiliyor bence tasarım olarakta daha ilerde fakat Galaxy W performans olarak geçiyor.
 
Tepkiler: kaanslmz

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
galaxy w alırdım. Xperia ray'deki 3.3 inçlik ekranı gördükten sonra kafamı duvarlara vurmamak için.
nye öyle dedin ki kardeş o kadar kötü mü?
Performans olarak Galaxy W sanki biraz daha önde işlemcisi ve bellek miktarı ile fakat Xperia Ray'ın kamerası 8Mp ve 720p HD video kaydı yapabiliyor bence tasarım olarakta daha ilerde fakat Galaxy W performans olarak geçiyor.
evet ya bi tarafta kamera bi tarafta işlemci
 
ekran kötü değilde, küçük. Ben asla almazdım mesela. Galaxy s2 aldım, note mu alsaydım diyorum.
 
iyide samsung w de hd video çekiyor bence kamera sorun olmaz ekran büyüklüğü ve hızda ortada en iyisi galaxy w al
 

Kerim.

Üye
neo-neo v farkı neoda 8mp neo vde 5mp kamera var.başka bi fark yok bildiğim kadarıyla.yani neo v al
 
Kamera bakımından Neo daha üstün ama Neo V de Hd video çekiyor
Edit: Galaxy W nin yazılım ile 1,4 ghz olduğu söyleniyor
 

amcalu1

Üye
Neo,neo v ya da ray al galaxy w alma galaxy w nin normal işlemcisi 1ghz oc ile 1.4 yapılıp göz boyamak için yapılan bir cihaz pişman olursun
 
Kamera bakımından Neo daha üstün ama Neo V de Hd video çekiyor
Edit: Galaxy W nin yazılım ile 1,4 ghz olduğu söyleniyor
söylenmiyor kardeş kanıtlanmış bişe doğru biliyorsun yani

- - - Eklendi - - -

sizce hangisi daha güzel ? alacak olsanız hangisini alırdınız ve niye ?
arkadaşım galaxy w işlemci konusunda raydan daha iyi değil bunu her wonder kıyaslamasında söylüyorum.galaxy w nin işlemici entegresi 1 ghz normalde ama samsung yazılımlarla 1,4 ghz yapmış yani ray dan bi farkı yok işlemcinin hatta ray in bütün donanımı telefona daha uyumlu çoğu insan wonderin gta 3 te kastığını söylüyor nie bosuna değil herhalde anlayacağın wonder yerine ray al derim.ama eğer ekranda büyük olsun kamerada 8 mp olsun diyorsan neo al derim.wonderin 1,4 işlemicisinin overlock sonucu olduğunu araştırabilirsin kanıtlanmış bi gerçek..
 

kaanslmz

Üye
    Konu Sahibi
ya ben hiç neo v'yi düşünmemiştim biraz araştırdım da neo v fiyat bakımından daha iyi, neo'yla arasındaki fiyat farkına bi fotoğraf makinası alınır daha iyi olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...