enesaktn
Üye
Xperia P Sorunu Yardım Lütfen
Merhaba arkadaslar 1 hafta önce hepsiburada dan sony xperia p 16 gb aldım hersey gayet güzel telefonun hızı jelly bean güncellemesi falan gayet iyi yanlız bi iki problemim var, daha dogrusu kafama fazla takıyo da olabilirim. Birincisi bugün subway surfers oynadıktan sonra telefonda beni biri aradı cevap veremedim dokunmatik çalısmadı ne kadar denesemde olmadı yaklasık 1 dk boyunca dokunmatigi kullanamadım sonradan kendi kendine düzeldi, bu sorun yazılımsal mı donanımsal mıdır ? Aynı sorunu yasayan arkadaslar yardımcı olabilirseniz sevinirim. Bir de kamera 8 mp moduna alınca tam fotograf cekme esnasında ufak çizgiler gidip geliyor ekranda bu neyden kaynaklanır ? Tesekkürler
