xperia oyun yüklerken hata

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eron00

Üye
    Konu Sahibi
xperia oyun yüklerken hata
arkadaşlar xperia arc s kullanıyorum dün the dark knight rises yükledim ve oyunu açarken a network has occured gibi bi hata aldım arkadaşlar bi kere internete girip lisans kontrolü istiyo o yüzdendir dediler bugün the amazing spiderman yükledim ve aynı hatayı aldım yanlış mı yüklüyorum anlamadım ki
 


eron00

Üye
    Konu Sahibi
yardımcı olcak kimse yok mu
 
Jelly Bean

Jelly Bean

Üye
Wifi Bağlantın açıkken kur ve aç oyunu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

abuzer02
Cevap
2
Görüntüleme
837
abuzer02
Cevap
0
Görüntüleme
433
Cevap
0
Görüntüleme
461
Cevap
1
Görüntüleme
506


Üst Alt