eron00
Üye
xperia oyun yüklerken hata
arkadaşlar xperia arc s kullanıyorum dün the dark knight rises yükledim ve oyunu açarken a network has occured gibi bi hata aldım arkadaşlar bi kere internete girip lisans kontrolü istiyo o yüzdendir dediler bugün the amazing spiderman yükledim ve aynı hatayı aldım yanlış mı yüklüyorum anlamadım ki
