Xperia Neo v root hakkında yardıma ihtiyacım var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
oleytoo

oleytoo

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Neo v root hakkında yardıma ihtiyacım var
beyler ben xperia neo v telefonumu root yapmak istiyorum fakat bu konuda pek fazla bir bilgim yok. Root yapmak ne gibi ekstralar sağlıcak ve nasıl yapabilirim yardımınıza ihtiyacım var
 


Türe

Türe

Üye
bazı programlar root yanı sıstem yonetıcı ıznı ıstemektedır root bu programlara ızın vermenızı saglayarak o programları yuklemenıze yarar.
 
bosnags

bosnags

Üye
superoneclick ile yapabilirsin bende galaxy s imi o programla rootladım.Rootlayınca telefonu sen yönetiyorsun programların çalışma izinlerine vs sen karar verebiliyorsun.Özgür oluyorsun yani:)

----------Eklendi @ 14:57:22 ---------- Yazıldı @ 13:14:42 ----------

Dostum nasıl yapacağına gelince de programı indir bir klasöre çıkart.Telefon driverların kurulu olsun.Programı çalıştır ama usb yi bağlamadan önce usb hata ayaklama açık olsun ((ayarlar-uygulamalar-gelişim-usb hata a.modu aktif olsun)) daha sonra pc telefonu tanıdıktan sonra programdan root u çalıştır.işlem 1-5 dk arası sürebilir.5 veya 6.adımda takılırsa usb yi çıkar programı yeniden baslat usb yi tekrar tak.:) olacaktır büyük ihtimal.Bittiği zaman bi uyarı gelcek yes yada no diye sen no yu işaretle.Telefonu en son yeniden başlat.Telefonun menüsünde Superuser diye bir program varsa root işlemini başarıyla gerçekleştirmişsin demektir.İnşallah olur..Fakat şu noktada çok önemli: Bu işlem telefonunu garanti kapsamı dışına çıkarır.Ama istersen aynı programla unroot diyerek aynı işlemler ışığında telefonunu tekrar garanti kapsamına sokabilirsin:) Benden bu kadar dostum yaptığım işlemleri tek tek anlattım.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:)
 
oleytoo

oleytoo

Üye
    Konu Sahibi
superoneclick ile yapabilirsin bende galaxy s imi o programla rootladım.Rootlayınca telefonu sen yönetiyorsun programların çalışma izinlerine vs sen karar verebiliyorsun.Özgür oluyorsun yani:)

----------Eklendi @ 14:57:22 ---------- Yazıldı @ 13:14:42 ----------

Dostum nasıl yapacağına gelince de programı indir bir klasöre çıkart.Telefon driverların kurulu olsun.Programı çalıştır ama usb yi bağlamadan önce usb hata ayaklama açık olsun ((ayarlar-uygulamalar-gelişim-usb hata a.modu aktif olsun)) daha sonra pc telefonu tanıdıktan sonra programdan root u çalıştır.işlem 1-5 dk arası sürebilir.5 veya 6.adımda takılırsa usb yi çıkar programı yeniden baslat usb yi tekrar tak.:) olacaktır büyük ihtimal.Bittiği zaman bi uyarı gelcek yes yada no diye sen no yu işaretle.Telefonu en son yeniden başlat.Telefonun menüsünde Superuser diye bir program varsa root işlemini başarıyla gerçekleştirmişsin demektir.İnşallah olur..Fakat şu noktada çok önemli: Bu işlem telefonunu garanti kapsamı dışına çıkarır.Ama istersen aynı programla unroot diyerek aynı işlemler ışığında telefonunu tekrar garanti kapsamına sokabilirsin:) Benden bu kadar dostum yaptığım işlemleri tek tek anlattım.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:)

çok çoook teşekkürler dostum çok yardımcı oldun allah razı olsun oh be sonunda root ladım telelefonu :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt