Xperia Neo ses yükseltme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Crixus07

Crixus07

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Neo ses yükseltme
Arkadaslar xperia neoma cm9 kurdum.Apollo diye muzık caları var,sesı muhtesem.Cm9un yavas olması sebebıyle stock roma dondum.Stock romdada ses cok az gelıyor kulaklıktan.Her turlu eklentıyı kurdum.Ama sonuc yıne aynı.Yok mu bı caresı..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt