veremlex
Üye
Xperia Arc S için rom isteği :)
Merhaba Arkadaşlar..
Xperia Arc S kullanıyorum.Android v4.0.4 sürümü yüklü şuanda telefonumda.
Aslında rom'un tam olarak ne olduğunu ve işlevini bilmiyorum ama denemekte fayda var diye düşünüyorum
Sadece telefonu hızlandırdığını daha fazla hakimiyet kazandırdığını anladım internetten okuduğum kadarıyla.
Bu yüzden size danışmak istedim telefonuma uygun rom'u nerden bulabilirim veya hızının artması için önerileriniz varmı teşekkürler
Xperia Arc S kullanıyorum.Android v4.0.4 sürümü yüklü şuanda telefonumda.
Aslında rom'un tam olarak ne olduğunu ve işlevini bilmiyorum ama denemekte fayda var diye düşünüyorum

Sadece telefonu hızlandırdığını daha fazla hakimiyet kazandırdığını anladım internetten okuduğum kadarıyla.
Bu yüzden size danışmak istedim telefonuma uygun rom'u nerden bulabilirim veya hızının artması için önerileriniz varmı teşekkürler

