xp açılış msjları......

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
xp açılış msjları......















 

jöly

Üye
çok güzelmiş
 

tofy

Üye
çok güzelmiş gerçektende 2:
sağol yasminozcum
 
bana hiç öle bişey sölemiyo bazen mavi ekran geliyo susuyo kalıyo
 

GuNSTuR

Üye
benim pc bana bole yamuk yapamıyo
 
çok güzelmiş nerdesin loo iki gündür
 

Nazy

Üye
benim pc bana böyle yapsa;
Bir Cinet Herşeyi Halleder Misali
Bir Format.... Görür Kimin Patron Olduğunu

Güzel Paylaşım İçin Sağol
 

yassose

Üye
benim bilgisayar acilista merhaba sahip yaziyo oyle seyler yazsin kirarim ben o bilgisayari. Hepside guzel emegine saglik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...