X850xt Fiyatt

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
X850xt Fiyatt
ya arkadaslar bu SAPPHIRE X850XT lerın fıyatı ne zamn duser +hangı sevıyelere duser???almayı dusunuyorum ama su an cok pahalı ve dusmesını beklıyorum
 
bekle kardeş elbet düşecek düşünce alırsın .................
 
276$+kdv 410 ytl falan yapar geçekten pahalı

Sapphire Radeon X850XT

* ATI R480 GPU
* 0.13 mikron teknolojisi
* 520 MHz çekirdek hızı
* 1080 MHz bellek hızı
* 256MB GDDR3 RAM
* 256bit'lik bellek denetleyicisi
* 16 adet Piksel iş hattı
* 6 Vertex iş hattı
* Her veriyoluna düşen doku ünitesi: 1
* Microsoft DirectX 9.0 desteği
* Vertex Shader 2.0 -
* Pixel Shader 2.0b -
* 3DC 4:1 normal harita sıkıştırması
* Kayıpsız Z-Buffer sıkıştırması 48:1
* Fullstream: Video filtreleme tekniği
* Videosoap: Videoladaki görüntü kirliliğini azaltır
* Open GL 2.0 desteği -
* PCIe yapı
* 2xDVI out
* TV Out
 

MiCoX

Üye
bende ALmayı düşünüyorumDa Çok pahalı. Bekliyicez artık düşünce ALıcaz.
 
    Konu Sahibi
zaten su an SAPPHIRE Ati Radeon X800GTO kullanıyorum ama bnm bılgısayara yakısmıyo pek)3.4 p4 2gb ddr2 533 ram fln x850xt ıyı gıder+ıhtıyaclarımı daha ıyı karsılar!ama fıyat!!!almasına alırımda bı kac ay sonra duscek zaten accık beklıcem o yuzden!
 

VoLo

Üye
bu kartı tavsiye etmiyorum rockford.kullanan bi arkadaşım vardı ve hiç memnun diildi.sana X800GTO2 yada GTO fireblade yakışır.fiyatları da bundan biraz daa düşük.ayrıca fireblade alırsan birde thermaltake giant 3 soğutucu takıp overlock yaptın mı uçarsın valla
 
    Konu Sahibi
baba bnde zaten Fireblade war anlatamıyorum galıbaa:!&#33
 
@RockFord Fosgate
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>ya arkadaslar bu SAPPHIRE X850XT ler&#305;n f&#305;yat&#305; ne zamn duser +hang&#305; sev&#305;yelere duser???almay&#305; dusunuyorum ama su an cok pahal&#305; ve dusmes&#305;n&#305; bekl&#305;yorum [/b][/quote]

&#351;u anki fiyat&#305;n&#305;n alt&#305;na dü&#351;mez zaten bulmak zorla&#351;t&#305;. daha dü&#351;ece&#287;ini zannetmiyorum ancak 250&#036; fiyatl&#305; ürün seçenekleri artacakm&#305;&#351;. Bide X1800GTO lar gelecekmi&#351; deniliyor.



<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Mar 10 2006, 11&#58;15 PM) [post=294814]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
baba bnde zaten Fireblade war anlatam&#305;yorum gal&#305;baa:&#33;&#33
[/b][/quote]

RockFord Fosgate gül gibi kart&#305;n var daha ne istiyorsun...
Bo&#351;una de&#287;i&#351;tirmeye falan yeltenme bu kart seeni en az 1 y&#305;l idare eder 1 y&#305;l sonrada x1900xtx al&#305;rs&#305;n olur biter.

@volo
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>bu kart&#305; tavsiye etmiyorum rockford.kullanan bi arkada&#351;&#305;m vard&#305; ve hiç memnun diildi.sana X800GTO2 yada GTO fireblade yak&#305;&#351;&#305;r.fiyatlar&#305; da bundan biraz daa dü&#351;ük.ayr&#305;ca fireblade al&#305;rsan birde thermaltake giant 3 so&#287;utucu tak&#305;p overlock yapt&#305;n m&#305; uçars&#305;n valla[/b][/quote]

arkada&#351;&#305;m GTO2 dedi&#287;in kartta zaten X850 chipi var. Ancak GTO2 ler X850XT lerden daha dü&#351;ük h&#305;zlarda çal&#305;&#351;mas&#305; için ayarlanm&#305;&#351; (X800 XL biosu yüklü GPU:400mhz MEMORY:980mhz).
Bu sebebten dolay&#305; GTO2 lerin X850XT lerden fazla performans vermesi mümkün de&#287;il h&#305;z artt&#305;r&#305;m&#305; yapmadan.Hele GTO lar hiç yeti&#351;emez onlar 12 pipe olduklar&#305;ndan -4 pipe ile ba&#351;l&#305;yorlar zaten yar&#305;&#351;a.
 
    Konu Sahibi
ewet bnm arkta var x850xt makıne komple aynı ıkımızınde sadece ekran kartları bnm x800gto onun 850xt baya farkedıyo yanı soylemesı bnden kendımızı kandırmayalım
 
bekle kardeş elbette fiyatları düşer o zaman alırsı sabı sabır......................
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...