x8 mi x10 mini mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
x8 mi x10 mini mi ?
arkadaşlar sizce hangisi iyidir arkadaşıma almayı düşünüyoruz?
 
    Konu Sahibi
teşekürler arkadaşlar
 
Bence x8 daha iyi x10' un ekranı çok küçük. donanımların çoğu x8 de var flash ışığı ve klavye yok sadece
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...