ugur_nmh
Üye
X6 Orijinal Kasa Nereden Bulabilirim?
Merhaba arkadaşlar. Telefonum nokia x6 16 gb. Alalı 7 ay oldu ve şu an garanti dışı. Bu telefonu almadan önce işletim sisteminden pek anlamıyordum. Flash player yok vs. Beni cezbeden kamerası ve kapasitif ekranıydı. Neyse aldım telefon yere düştü işte pil konnektörü kopmuş garanti dışı kaldı. Bi de en büyük problem toz girmesi. Alalı 1 ay olmadan ekranın sağ üst köşesinden toz aldı. Servise gitti bu sefer kameradan toz aldı. Görüntü kalitesi o kadar düştü ki fotoğraf çekemez oldum. Servise gönderdim bu yüzden o zaman garanti dışı kaldığını öğrendim ve para vererek temizlettirdim kamerayı ama ilk aldığım gibi fotoğraf çekmiyor. Sonra anladım ki kasada sabit bulunan kameranın camı çizilmiş. Bundan kurtulmak için kasayı değiştirmem gerekiyor sanırım. Piyasadaki kalitesiz kasalardan almak istemiyorum. Orijinal nokia kasa almak istiyorum. Nerden bulabilirim? Çok uzattım. Yardımlarınız için teşekkürler.
